بی احتیاطی اینبار آمبولانس ۱۱۵ را زمین گیر کرد/فوت یک نفر در جاده

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶:۳۱
کد خبر: ۵۲۳۲۵۵
بی احتیاطی اینبار آمبولانس ۱۱۵ را زمین گیر کرد/فوت یک نفر در جاده
بر اثر برخورد شدید خودروی زانتیا با آمبولانس اورژانسی که جهت کمک به مصدومان تصادفی دیگر اعزام شده بودند، آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم زمین گیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی فراهانی معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اعلام این خبر گفت: امروز و در محور قم-جعفریه در شرایطی که در کنار برودت هوا، یخبندان زمین هم وجود داشت تصادف بین دو خودروی نیسان و پژو به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد.

وی افزود: پرسنل و آمبولانس اورژانس بلافاصله خود را به محل رساندند و با توجه به لعزنده بودن جاده آمبولانس را همراه با آلارم و فلاشر روشن در حاشیه امن پارک و بر بالین مجروح پژو حاضر شدند که متاسفانه در معاینات مشخص شدراننده پژو در دم فوت کرده است.

فراهانی ادامه داد: در زمانی که پرسنل اورژانس مشغول انجام وظیفه بودند، متاسفانه یک خودروی زانتیا به علت سرعت بسیار بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو، ابتدا با یک وانت و سپس با《آمبولانس اورژانس۱۱۵》برخورد کرد که شدت برخورد به حدی بود که آمبولانس یک چرخش کامل در محل کرده و در نهایت دچار خسارت و آسیب‌های جدی شد. که متاسفانه علاوه بر هزینه سنگین تعمیرات تا ماه ها از گردونه انجام ماموریت خارج شد.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: در کنار این بی احتیاطی و برخورد زانتیا با وانت و سپس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم، راننده زانتیا شدیدا مجروح شد(ضربه سر) که مجددا آمبولانسی دیگر از اورژانس۱۱۵ به محل اعزام و مجروح (راننده زانتیا) را بعد از انجام اقدامات اولیه پزشکی به مرکز درمانی شهر منتقل کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز