خادمی خبر داد:

عملیات ساخت خانه کشتی قرچک در سال ۹۶ شروع خواهد شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۱:۵۰
کد خبر: ۵۲۳۲۵۸
عملیات ساخت خانه کشتی قرچک در سال ۹۶ شروع خواهد شد
رییس اداره ورزش و جوانان در جلسه ای با حضور رییس هیئت کشتی استان تهران، مربیان و پیشکسوتان این رشته در شهرستان از ساخت خانه کشتی قرچک در سال 96 خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، در این جلسه رییس اداره ورزش و جوانان قرچک به وجود استعدادهای بسیار در بین دوستداران ورزش کشتی قرچک اشاره کرد و گفت: طی 15 ماهی که مسئولیت اداره ورزش و جوانان قرچک را عهده دار هستم شاهد تلاش های مربیان و دلسوزان این رشته در شهرستان بوده ام اما کمبود امکانات باعث شده تا نتوانند آنطور که در نظر دارند فعالیت کنند.

محسن خادمی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال جاری شاهد اتمام خانه ژیمناستیک، بوکس و ورزشهای رزمی بودیم در نظر داریم در سال بعد با حمایت مسئولان و همت دلسوزان کشتی ساخت خانه کشتی را در این شهرستان در دستور کار قرار دهیم.

در ادامه نیز عبدالله عزیزی اظهار داشت: قرچک از دیرباز در ورزش کشتی جایگاه خوبی را داشته و امروز خرسندیم که این امکان فراهم آمد تا از نزدیک با مربیان و پیشکسوتان دیدار و گفتگو داشته باشیم.

رییس هیئت کشتی استان تهران بیان نمود: علیرغم کمبود امکانات جا دارد از تلاش دلسوزان ورزش کشتی در قرچک، همچنین علی استیله رییس توانمند این هیئت که باعث شده اند کشتی شهرستان روند رو به رشد داشته و ورزشکاران این منطقه مسیر پیشرفت را طی کنند، قدردانی نمایم.

وی افزود: خبر خوش احداث خانه کشتی قرچک در سال بعد می تواند تحول خوبی را ایجاد کند و ما نیز در استان در جهت تجهیز این سالن حمایت خواهیم کرد.

همچنین در این جلسه مربیان حاضر به ارائه نظرات خود پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز