استاندار کرمان:

ستاد بحران استان همچنان در آماده باش/مدیران با تجربه کرمان تیم توانمندی را تشکیل داده اند

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۰:۰۸
کد خبر: ۵۲۳۳۲۲
ستاد بحران استان همچنان در آماده باش/مدیران با تجربه کرمان تیم توانمندی را تشکیل داده اند
استاندار کرمان با بیان اینکه ستاد بحران استان همچنان در اماده باش هستند، گفت: خوشبختانه مدیران باتجربه ای در استان کرمان داریم که یک تیم قوی را تشکیل داده اند و این موضوع به کاهش آسیب ها و خطرات کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در ستاد بحران استان کرمان افزود: استان کرمان طی سال ها از نعمت باران مناسب بهره مند نبوه و طی روزهای اخیر بارش خوبی را در استان کرمان شاهد بوده ایم که این بارندگی که جای سپاس و شکرگذاری دارد.

وی خاطرنشان کرد:  خوشبختانه این دفعه بر خلاف دفعات قبل به دلیل پیش بینی های انجام شده، میزان خسارت ها از آنچه انتظار داشتیم کمتر بود.

وی با بیان اینکه اقدامات اضطراری به خوبی انجام شد و نجات جان انسان ها در اولویت قرار گرفت، عنوان کرد: در مرحله بعدی نیز کمک های امدادی در حد توان در اختیار آسیب دیدگان قرار گرفت.

رزم حسینی یادآور شد:  به محض وقوع این حوادث، معاون اول رئیس جمهوری با استان تماس داشته و در جریان خسارت ها قرار گرفتند که منجر به تصویب اعتبارات ویژه ای به استان کرمان شد.

وی گفت: با وجود اعتباراتی که برای استان کرمان در نظر گرفته شد، می توان تعیین خسارت ها منابع جدیدی را برای استان کرمان جذب کرد.

استاندار کرمان تاکید کرد: اگر سدهای کنونی وجود نداشتند آسیب جدی برای استان کرمان ایجاد می شد و جا دارد از کسانی که سدها، آب بندها و سدهای خاکی را ایجاد کرده اند، تشکر کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمان اظهار داشت: همه مسئولان مراقبت جدی می کنیم تا از خسارت های بیشتر جلوگیری شود.

رییس ستاد مدیریت بحران گفت: بازسازی واحدهای نامقاوم وروستایی یک اصل مهم است  که باید در این زمینه به گونه ای اقدام شود که در حوادثی ازجمله سیل و زلزله مشکلی برای ساکنان آنها ایجاد نشود.

استاندار کرمان از همه مسئولان استانی و کشوری، فرمانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد .

رزم حسینی گفت: طی امروز معاونان استانداری به مناطق خسارت دیده سفر کرده و می کنند تا ضمن خدمات رسانی مناسب به مردم، روند امدادرسانی را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

وی یادآور شد: خوشبختانه جازموریان نیز به دلیل بارش های اخیر و سرریز بخشی از آب های سیستان و بلوچستان، آبگیری شده است که کمک خوبی برای کنترل ریزگردها است.

استاندار کرمان به موضوع آنفولانزای پرندگان نیز اشاره و بیان کرد: مراقبت ها و پایش ها مرتب انجام می شود و اعتبارات لازم داده شده است.

وی بیان کرد: با همکاری سازمان های مربوطه و دست اندرکار از جمله نیروی انتظامی، موارد مشکوک نباید اجازه ورود به استان کرمان را داشته باشند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز