مشاور سازمان انرژی اتمی خبر داد:

افتتاح طرح پرتودهی صنعتی بزودی در قزوین

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲:۰۷
کد خبر: ۵۲۳۶۵۰
افتتاح طرح پرتودهی صنعتی بزودی در قزوین
مشاور سازمان انرژی اتمی از افتتاح و راه اندازی طرح پرتو دهی صنعتی به زودی در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اصغر زارعان دستیار ویژه و مشاور سازمان انرژی اتمی در دیدار با  فریدون همتی استاندار قزوین با اعلام این خبر گفت: پروژه پرتودهی صنعتی در حوزه محصولات کشاورزی و پزشکی با مدت ماندگاری طولانی و رعایت مسائل بهداشتی و استانداردهای بین المللی در استان قزوین ایجاد شده است و به عنوان اولین طرح بومی رودوترن کشور در آینده ای نزدیک با حمایت دولت به بهره برداری خواهد رسید.

زارعان با بیان اینکه استان های همجوار قزوین نیز از این سیستم برای پرتودهی محصولات خود بهره مند خواهند شد افزود: نکته مهم در این طرح بهره گیری از تجهیزات بومی ساخته شده توسط متخصصان صنعت هسته ای کشور است که کار نصب آن ها به اتمام رسیده و سایر موارد نیز ظرف مدت کوتاهی به پایان می رسد.

وی اضافه کرد: با افتتاح این طرح مردم از این پروژه ملی با کارکردهای متنوع در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی بهره مند خواهند شد.

دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با بهره برداری از این مرکز 50فرصت شغلی مستقیم و 300فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد و زمینه برای فعالیت های علمی محققان و پژوهشگران چهار استان کشور فراهم می شود.

زارعان اظهار کرد: با راه اندازی این مرکز می توان خدمات متنوعی را به بخش صنعت، کشاورزی و پزشکی ارائه داد که یکی از آن ها افزایش زمان نگهداری محصولات و پیشگیری از بروز آفت در آن ها است که می تواند صادرات کالاهای کشور به خارج را تسهیل کند.

مشاور و دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه این دیدار با حضور در محل اجرای پروژه از نزدیک در جریان روند واگذاری انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات و سایر موارد مربوط به این طرح قرار گرفت.

مشاور سازمان اتمی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز