مدیرکل فرهنگی وزارت کار در قزوین:

نهضت قرآنی سلامت معنوی کارگران را تضمین می کند

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۷:۱۹
کد خبر: ۵۲۳۷۲۴
نهضت قرآنی سلامت معنوی کارگران را تضمین می کند
مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در استان قزوین گفت: راه اندازی نهضت قرآنی در جامعه به ویژه محیط های کارگری موجب تضمین سلامت معنوی کارگران می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مجتبی نورانی معاون فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جشنواره تجلیل از نخبگان کار و تولید که روز گذشته و با حضور مسعود بابائی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، سید قریش موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین، مجید آهنگریان رییس کانون کارفرمایان و جمعی از کارگران و کارآفرینان نمونه استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم در جامعه از آسیب های اجتماعی در امان بمانیم و سلامت معنوی خود را تضمین کنیم باید به قرآن پناه آوریم.

وی اضافه کرد: اتکا به قرآن ضمن تضمین آرامش انسان ها به سعادت دنیوی و اخروی هم کمک می کند و نگرانی و افسردگی و عصبانیت های دنیوی را کاهش می دهد.

نورانی یادآور شد: آنچه در توان داریم باید برای قرآن بگذاریم و از اجر و پاداش و دستاوردهای ارزشمند آن بهره مند شویم و خود و جامعه را به سعادت برسانیم.

مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کارگرانی که با قرآن مانوس هستند به لطف این کتاب آسمانی توانسته اند در تولید و کار نیز موفق باشند و با ارائه ایده های برتر در این بخش سرآمد هستند و روحیه بسیار بالایی برای کارکردن دارند.

وی اضافه کرد: کارگران شاخص و نمونه استان که با ابتکار و نوآوری در چرخه تولید گام برداشته اند در حوزه عمل به دستورات قرآنی حرکت کرده اند و موفقیت آن ها با الهام گرفتن از آموزه های قرآنی است.

نورانی گفت: خلاقیت و نوآوری در محیط های کاری یک نوع عمل صالح است که ریشه در قرآن دارد و هرکس در مسیر قرآنی، گام بردارد به سعادت می رسد.

وی گفت: تدبر در آیات قرآن می تواند مسیر زندگی انسان را دستخوش تغییرات اساسی کرده و معنویت را در روح زندگی افراد جاری کند.

نورانی اظهار کرد: در بخش فرهنگی وزارتخانه نسبت به تداوم برگزاری مسابقات قرآنی ویژه کارگران و خانواده آن ها اهتمام جدی داریم و در این مسیر تلاش می کنیم در سال آینده نیز با شناسایی استعدادهای قرآنی برای ترویج فرهنگ نماز و قرآن در محیط های کارگری اقدام کنیم.

در این مراسم از ۵۷کارگر و گروه های کارنمونه استانی و کشوری و نفرات اول تا سوم مسابقات قرآنی و شرکت های فعال در مسوولیت های اجتماعی و حامیان ورزش کارگری استان و کارگران مروج فرهنگ عفاف و حجاب در محیط های کارگری با اهدای لوح و تندیس و هدیه تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز