مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

امروز برق یک موضوع حاکمیتی است

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۵:۲۰
کد خبر: ۵۲۳۷۶۲
امروز برق یک موضوع حاکمیتی است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: امروز برق یک موضوع حاکمیتی بوده و هر گونه کوتاهی و تعلل در این صنعت، بدبینی مردم و زیر سوال رفتن خدمات انجام شده را در پی خواهد داشت .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در نشست اعضاء پدافند غیرعامل شرکت که در سالن اجتماعات ستاد برگزار شد، ضمن اعلام این خبر با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان آذربایجان غربی و هم مرز بودن این استان با سه کشور ترکیه، عراق و آذربایجان تاکید کرد: آذربایجان غربی با داشتن 900 کیلومتر طول مرز از حساس ترین مناطق مرزی کشور است .

اکبر حسن بکلو گفت : به حول و قوه الهی، امنیت پایدار در استان وجود دارد و توجه به موضوع پدافند غیرعامل در این راستا از اهمیت خاصی برخوردار است .

مهندس حسن بکلو اضافه کرد:  انجام پروژه های تامین برق در آذربایجان غربی مطابق با دستورالعمل های ابلاغی شرکت توانیر ما را آماده مقابله با مخاطرات و تهدیدات نموده است.

وی با بیان اینکه امروز برق یک موضوع حاکمیتی بوده وهرگونه کوتاهی وتعلل دراین صنعت موجب بدبینی وزیر سوال رفتن خدمات انجام شده می گردد تصریح کرد:  تعمیرات و نگهداری شبکه ها و بازنگری خطوط توزیع و فوق توزیع برنامه ریزی اساسی می طلبد.

در این نشست مشاور مدیر عامل و دبیر کمیته پدافند غیرعامل شرکت توانیر نیز با اشاره به اهمیت و نقش پدافند غیر عامل در ایجاد آمادگی در مقابل مخاطرات و آسیب پذیری گفت: طرح پدافند غیرعامل از سال 82 در شرکت توانیر برای کاهش آسیب پذیری و تداوم کارکردهای ضروری و بازدارندگی در بخش دفاعی در برابر تهدیدات نظامی دشمن کلید خورد . مهندس خادم المله درسخنان خود به مشکل پیش آمده در استان خوزستان اشاره کرد وافزود : در این بحران از چهار هزار پست برق خوزستان 3 هزار پست دچار آسیب‌دیدگی گردید .

وی اضافه کرد : نباید عده ای با اغراض سیاسی با سوء استفاده از وضعیت پیش آمده خدمات نظام و دولت خدمتگزار در این منطقه را زیر سوال ببرند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز