مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد:

مصرف ۳۸۹میلیون متر مکعب گاز بهمن ماه در قزوین

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۶:۱۴
کد خبر: ۵۲۳۷۹۴
مصرف ۳۸۹میلیون متر مکعب گاز بهمن ماه در قزوین
اسماعیل مفرد بوشهری از مصرف 389میلیون متر مکعب گاز توسط مشترکان طی بهمن ماه سال جاری در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز قزوین با اعلام این خبر گفت: مشترکان قزوینی در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی در بهمن ماه امسال 389میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند که لازم است باتوجه به محدودیت های موجود در این زمینه صرفه جویی شود.

مفرد بوشهری با اشاره به تحویل 389میلیون متر مکعب گاز به بخش های مختلف استان طی این ماه اظهار کرد: با توجه به سرمای شدید هوا در ماه گذشته شاهد افزایش مصرف گاز در این مدت بوده ایم.

وی تشریح کرد: در بخش های خانگی و صنعتی استان در بهمن ماه امسال 337میلیون و 690هزار متر مکعب گاز مصرف شده درحالیکه این مقدار در دی ماه 314میلیون و 254هزار متر مکعب بوده است که نشان دهنده افزایش 7درصدی در مصرف گاز می باشد.

مفرد بوشهری همچنین در مورد استمرار تحویل گاز به مشترکین در سطح استان گفت: با تمهیدات پیش بینی شده توسط شرکت گاز استان و همراهی مشترکین خوشبختانه شاهد افت فشار در هیچ نقطه ای از استان نبوده ایم و علیرغم سرد شدن شدید هوا در بهمن ماه، تحویل گاز به بخش های خانگی در سراسر استان استمرار داشته است.

وی از تحویل 52میلیون متر مکعب گاز در بهمن ماه به نیروگاه شهیدرجایی خبر داد و بیان کرد: شرکت گاز استان به دلایل مزایای زیست محیطی و همچنین صرفه جویی های اقتصادی مصمم به تداوم گازرسانی به این نیروگاه است.

مفرد بوشهری اظهار امیدواری کرد طبق برنامه ریزی های کلان صورت گرفته در سطح وزارت نفت، در سال 96 شاهد کمترین میزان اعمال محدودیت برای تحویل گاز به نیروگاه های تولید برق کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان ضمن تشکر از همراهی مردم بابت صرفه جویی مصرف گاز، از آنان درخواست کرد همچنان با رعایت نکات مرتبط با مصرف ایمن و بهینه گاز، این شرکت را در خدمت رسانی هرچه مطلوبتر یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز