رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

۶۰۷واحد تولیدی استان از تسهیلات بهین یاب بهره مند شده اند

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۶:۳۲
کد خبر: ۵۲۳۷۹۹
۶۰۷واحد تولیدی استان از تسهیلات بهین یاب بهره مند شده اند
علی پرزحمت گفت: تاکنون 607واحد تولیدی استان قزوین در قالب پرداخت مبلغ ۴۳۲میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان از تسهیلات سامانه بهین یاب بهره مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در سی و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رونق تولید استان که روز گذشته جهت بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و به ریاست فریدون همتی استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۵۸هزار و ۹۹۶واحد تولیدی در سراسر کشور جهت دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که تعداد ۲۱۶۱مورد آن مربوط به استان قزوین می باشد که در این راستا تاکنون به 607واحد تولیدی مبلغ ۴۳۲میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان پرداخت شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رونق تولید استان اعلام کرد: از کل واحدهای ثبت نام شده استان در سامانه بهین یاب تعداد ۹۶۷مورد مربوط به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و تعداد ۱۱۹۴مورد نیز مربوط به واحدهای تولیدی حوزه صنعت استان می باشد.

وی اضافه کرد: تاکنون تعداد ۱۲هزار و ۵۷واحد تولیدی صنعتی در سراسر کشور موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شدند که ۶۰۷مورد مربوط به استان قزوین است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: تعداد ۳۲۴واحد تولیدی به مبلغ ۱۸۹میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان نیز از طریق پرداخت های مستقیم توسط بانک های استان تسهیلات گرفتند.

پرزحمت یادآور شد: یکی از مباحث بسیار مهم در پرداخت تسهیلات رونق تولید بحث نظارت بر تسهیلات پرداخت شده می باشد که خوشبختانه استان قزوین در این زمینه در جایگاه اول کشور قرار دارد.

وی افزود: تعداد ۲۰۸۱مورد از تسهیلات پرداخت شده در سراسر کشور از طریق کمیته نظارت بر  تسهیلات مورد نظارت قرار گرفته اند که در این بین ۲۸۸مورد شامل ۲۷۶میلیارد تومان و ۹/۶۸درصد مربوط به استان قزوین می باشد.

 پرزحمت با اشاره به جایگاه برتر بانک های کشاورزی، سپه، ملی، تجارت و ملت استان در این زمینه گفت: بانک کشاورزی با پرداخت  ۱۸۷مورد و بانک ملی با ۸۷مورد و بانک سپه با ۷۸مورد در جایگاه اول تا سوم و بانک های ملت و تجارت نیز در رتبه های بعدی پرداخت تسهیلات رونق تولید قرار دارند.

این مقام مسوول ادامه داد: از کل واحدهای تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات ۵۷۲مورد به شعبات بانک های عامل ارجاع داده شده اند و ۳۲۹مورد نیز در مرحله عقد قرارداد می باشند.

صنعت2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز