معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک خبر داد:

مراجعه داوطلبان انتخابات شوراها به دفاتر پلیس ۱۰+ برای دریافت گواهی عدم سوءپیشینه

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۹:۱۸
کد خبر: ۵۲۳۸۶۳
مراجعه داوطلبان انتخابات شوراها به دفاتر پلیس ۱۰+ برای دریافت گواهی عدم سوءپیشینه
جعفری گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قرچک برای دریافت این گواهی به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کنند.

به گزارش  خبرگزاری برنا از استان تهران، علیرضا جعفری با اشاره به لزوم ارائه گواهی عدم سوءپیشینه داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: دفاتر پلیس 10+ در شهرستان قرچک، بر اساس درخواست شخصی نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، می توانند فرایند صدور گواهی عدم سوء پیشینه را به جریان انداخته تا پس از پایان مراحل قانونی نسبت به ارایه این گواهی اقدام شود.

وی اظهار کرد: بنابه صراحت قانونی بند 3 ذیل ماده 26 قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از 3 ماه نگذشته باشد در هنگام ثبت نام فرد متقاضی الزامی است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک تصریح کرد: تمامی افرادی که تمایل و قصد ثبت نام به عنوان نامزد انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در قرچک را دارند، از تاریخ انتشار این اطلاعیه تا زمان آغاز ثبت نام، فرصت دارند به دفاتر پلیس 10+ مراجعه و برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند.

گفتنی است، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت سال 96 به صورت همزمان در کشور برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز