دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان گفت:

دستگیری ۱۳نفر از اعضای باند ارازل و اوباش در شهر کرمان

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۷:۱۰
کد خبر: ۵۲۴۱۲۸
دستگیری ۱۳نفر از اعضای باند ارازل و اوباش در شهر کرمان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان از دستگیری 13نفر از اعضای یک باند که اقدام به ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر میکردند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر ابراز داشت: در پی شکایت های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت تعدادی از اراذل و اوباش در دو منطقه از شهر کرمان این موضوع در دستور کار دادستانی و به صورت ویژه بازپرسی شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان قرار گرفت.

سالاری با بیان اینکه اعضا این باند با استفاده از سلاح سرد و گرم اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت و نا امنی می نمودند، افزود: در راستای ارتقا امنیت عمومی و اجتماعی شهر کرمان در طی مراحل تحقیقات مقدماتی، 13 نفر از اعضای این باند شناسایی،دستگیر و روانه بازداشتگاه گردیدند.

سالاری خاطر نشان ساخت: متهمین باند مذکور با اقدامات مجرمانه و مخل نظم و امنیت عمومی جامعه مزاحمت هایی برای شهروندان در برخی نقاط شهر کرمان ایجاد و موجب نارضایتی مردم را فراهم ساخته بودند .

سالاری ضمن اعلام اینکه تعدادی از دستگیر شدگان سابقه دار می باشند،بیان داشت: اعضا این باند جرائمی همچون تهدید، ضرب و جرح عمدی ، تیراندازی با سلاح غیر مجاز ، اخاذی، قدرتنمایی با چاقو ، تحریق عمدی خودرو و تجاوز را در پرونده خود دارند .

دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمان با تاکید بر این مهم که«داشتن شهری امن حق هر شهروند است» بیان داشت : با استعانت از خداوند متعال و تلاش همکاران قضایی و مامورین انتظامی و سایر عوامل ذی مدخل در امر تامین امنیت جامعه قاطعانه اجازه جولان به اراذل و اوباش و تبهکاران را نخواهیم داد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز