دریکوند:

احداث ۲۵۶پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه سازبه آموزش و پرورش لرستان

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۲۴۴۱۹
احداث  ۲۵۶پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه سازبه آموزش و پرورش لرستان
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در دیدار یکی از خیرین مدرسه ساز از ساخت و تحویل 256پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه سازبه آموزش و پرورش لرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در دیدار یکی از خیرین مدرسه ساز از ساخت و تحویل 256پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه سازبه آموزش و پرورش لرستان خبر داد .

خدانظر دریکوند گذشتن از جان و مال را عالیترین جلوه ایثار برشمردو افزود : خیرین مدرسه ساز با گذشتن از مال خود و کمک به توسعه عدالت آموزشی به اعتلای تعلیم و تربیت نسل آینده ساز کمک می کنند .

 وی کار خیرین مدرسه ساز را معامله با خداوند برشمرد و تاکید کرد : آموزش و پرورش نیازمند نگاه خیرخواهانه و نوع دوستانه خیرین مدرسه ساز است و ورود خیرین به مناطق محروم و کم برخوردار می تواند لبخند رضایت و شادمانی را بر لبان دانش آموزان نیازمند بنشاند . 

دریکوند به حضور 823خیر  حقیقی و حقوقی در لرستان اشاره کرد و افزود : فرهنگ مشارکت خیرخواهانه در امر مقدس مدرسه سازی و کمک در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان نیازمند  کاری  ارزشمند و مقدس است که باید در جامعه به آن پرداخته شود .

   وی در پایان سخنان خود با استقبال از ورود خیرین به حوزه آموزش و پرورش تاکید کرد : آموزش و پرورش  بستری را فراهم می کند تا خیرین متناسب با توان خود بتوانند در  توسعه فضاهای آموزشی  مشارکت کنند

در ادامه مهندس پویان نماینده مجمع خیرین بروجردی های مقیم مرکز گفت : خیرین مدرسه ساز حضور در این عرصه را لطف و عنایت الهی می دانند .

وی اولویت مشارکت  این مجمع را کمک به دانش آموزان نیازمند استثنایی عنوان کرد و افزود : در هر جایی که آموزش و پرورش تشخیص دهد ما آمادگی داریم تا حضور پیدا کنیم .  

وی در ادامه اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان را به مراکز آموزش و پرورش استثنایی اهداء کرد و افزود : آمادگی داریم تا این مشارکت و همکاری را توسعه داده و در گسترش  عدالت آموزشی در مناطق محروم حضور پررنگ تری را ایفا نماییم . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز