حسین زادگان بیان کرد:

مازندران استان بی بدیل ورزش کشور است

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۲:۵۸
کد خبر: ۵۲۴۵۸۸
مازندران استان بی بدیل ورزش کشور است
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مراسم افتتاحیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان گفت: مازندران از استان های ویژه و بی بدیل ورزش کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ حبیب حسین زادگان در مراسم افتتاحیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان با بیان اینکه مازندران استان بی بدیل ورزش کشور است، افزود: ورزش مازندران در دل، جان و مال مردم مازندران نقش بسته و خانواده ها در توسعه و تشویق فرزندان نقش موثری را ایفا می کنند.

وی با اشاره از افتخارات ورزشکاران مازندرانی در رقابت های مختلف ورزشی خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش ورزشکاران و روسای هیات ها و مربیان، مازندران در بالاترین قله ورزش کشور جای دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای نخبه ورزشی در سطح مدارس استان است، افزود: توجه به ورزش مدارس موجب شکوفایی و کشف استعداد نخبه در رشته های مختلف ورزشی برای رسیدن به عرصه قهرمانی است.

حسین زادگان همچنین از همکاری و حمایت وزارت ورزش و جوانان و آموزش پرورش در برگزاری این جشنواره تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه سیدعلی ساداتی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، با اشاره به تحصیل 500 هزار دانش آموز در سطح استان گفت: برگزاری جشنواره همگانی ورزشی زمینه کشف و رشد استعدادهای ورزشی را فراهم می کند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان با برگزاری جشنواره آینده درخشانی را برای دانش آموزان ورزشکار رقم بزنیم.

همچنین علی رحمانیون، نماینده وزارت ورزش و جوانان، از همکاری 31 استان در برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی خبر داد و اذعان داشت: مازندران دهمین استانی که مراسم افتتاحیه این جشنواره با شکوه و به نحوه شایسته برگزار کرد.

نظر شما