مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین:

استان قزوین برای برگزاری تور رسانه ای آمادگی دارد

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۸:۰۹
کد خبر: ۵۲۵۰۲۸
استان قزوین برای برگزاری تور رسانه ای آمادگی دارد
نصرت اله علیرضایی گفت: استان قزوین برای برگزاری تور رسانه ای با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی آمادگی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین اظهار کرد: 10طرح صنعتی، کشاورزی و زیربنایی به عنوان نمونه جهت بازدید خبرنگاران معرفی شده است که در این راستا استان قزوین آمادگی خود را برای برگزاری تور رسانه ای با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی اعلام می کند.

علیرضایی تصریح کرد: لیست پروژه های مهمی که در دولت یازدهم افتتاح و به بهره برداری رسیده اند و قابلیت درج در برنامه تور و بازدید خبرنگاران را دارند تهیه شده است تا اصحاب رسانه در جریان این اقدامات قرار بگیرند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین ادامه داد: در این راستا، استان آمادگی و ظرفیت پذیرایی برای 20نفر از خبرنگاران داخلی و خارجی را دارد.

علیرضایی به معرفی پروژه های قابل بازدید در تور رسانه ای خبرنگاران داخلی و خارجی پرداخت و افزود: 10طرح صنعتی، کشاورزی و زیربنایی به عنوان نمونه جهت بازدید خبرنگاران معرفی شد.

وی افزود: کشتارگاه صنعتی دشت بره؛ افتتاح 20هزار واحد مسکن مهر؛ افتتاح بیمارستان 96تختخوابی شفا؛ احداث سد نهب؛ شرکت کشت و صنعت رادین دشت؛ شرکت راستی کار البرز؛ کارخانه شیشه دارویی؛ کارخانه معدن مس طارم؛ گروه صنعتی ویتانا و تالار شهر قزوین از پروژه های معرفی شده می باشند.

علیرضایی بیان کرد: این پروژه ها با 1520میلیارد تومان اعتبار در استان به بهره برداری می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز