شهرداری کامیاران در مقابل ملی پوشان تبریز به تساوی دست یافت

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۵:۱۸
کد خبر: ۵۲۵۰۵۷
شهرداری کامیاران در مقابل ملی پوشان تبریز به تساوی دست یافت
شهرداری کامیاران در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور، سه شنبه 3 اسفندماه در هفته هفتم مسابقات در یک بازی خانگی مقابل نماینده تبریز به نتیجه تساوی 1 بر 1 دست یافت.

به گزارش برنا از سنندج، هفته هفتم مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه های کشور، سه شنبه 3 اسفندماه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در هفته هفتم این رقابت ها شهرداری کامیاران نماینده استان کردستان میزبان ملی پوشان تبریز بود و رأس ساعت 14 در ورزشگاه آزادی با سوت داور بازی را آغاز کردند.

شهرداری کامیاران در دقیقه 30 بازی از سوی تیم حریف گل نخست را دریافت کرد و با همین نتیجه نیمه اول این دیدار را به پایان رساند.

در ادامه بازی، نماینده استان کردستان در دقیقه 10 نیمه دوم با یک کار گروهی و منسجم از سوی سیوان رحیم پور به تساوی دست یافت و با نتیجه 1 بر 1 دو تیم به کار خود پایان دادند.

این رقابت ها در سه گروه شمال، مرکز و جنوب برگزار می شود و در هر گروه 10 تیم مسابقات خود را به صورت رفت و برگشت انجام خواهند داد.

تیم شهرداری کامیاران در گروه شمال قرار دارد و با تیم های مقاومت ساری، شهدای رزکان کرج، اتحاد ساری، خوشه طلایی ساوه، آبسکون آلومینیوم تهران، مقاومت تهران، چوکای تالش، ملی پوشان تبریز و صنعت ساری هم گروه است.

نماینده استان کردستان در ادامه این رقابت ها در هفته هشتم روز دوشنبه 9 اسفندماه میهمان چوکای تالش خواهد بود.

مختار آذرآباد، حامد رضاپور، حسین ابوالفتحی، بلال وکیلی، محمد قلوزی، جلیل نوربخش، مسلم فریدی، محمد خادمی، صابر محمدی، کیوان مارابی و سیوان رحیم پور در ترکیب تیم شهرداری کامیاران قرار دارد و مسعود مرادی سرپرست، فریدون فاتحی و مهرداد بدرودیان به عنوان مربی این تیم را هدایت می کنند.

در پایان مرحله نهایی مسابقات 2 تیم نخست از هر گروه به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد و تیم های سوم ، چهارم و دو تیم بهتر پنجم هر گروه در دور دوم ماندگار خواهند شد و بقیه سقوط خواهند کرد.

نظر شما