به مناسبت سالگرد مجروحیت شهید زنده لرستان:

کوه‌پیمایی خانوادگی در بام خاطره‌های خرم‌آباد برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۴:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۰۹۸
کوه‌پیمایی خانوادگی در بام خاطره‌های خرم‌آباد برگزار می‌شود
با هدف تجلیل از مقام شامخ شهید زنده "سید نورخدا موسوی منفرد" و به مناسبت سالگرد مجروحیت وی برنامه کوه‌پیمایی خانوادگی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، به مناسبت سالگرد مجروحیت شهید زنده لرستان و به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، شورای ورزش و جوانان خرم‌آباد و همچنین یک شرکت اینترنتی، برنامه کوه‌پیمایی خانوادگی روز جمعه 6 اسفندماه در محله پشت بازار خرم‌آباد برگزار خواهند کرد.
این کوه‌پیمایی از ساعت 9 صبح روز جمعه از میدان بلال حبشی واقع در محله پشت بازار خرم‌آباد آغاز و تا بام خاطره‌ها ادامه خواهد یافت.
 در پایان این کوه‌پیمایی جوایزی ارزنده‌ای به شرکت‌کنندگان اهداء خواهد شد.
شایان ذکر است سردار سرتیپ دوم شهید زنده سید نورخدا موسوی، شهریورماه 1349 در استان لرستان متولد شد. پدرش کارگر و مادرش خانه‌دار بود. نورخدا پس از اخذ مدرک دیپلم و انجام خدمت مقدس سربازی به تحصیل در دانشگاه نیروی انتظامی مشغول شد و بعد از فارغ‌التحصیلی ازدواج کرد. وی پس از مدتی زندگی در تهران به شهر زاهدان منتقل و فرمانده یگان تکاوری زاهدان شد.
موسوی در تاریخ 17 اسفند 1387 برای مقابله با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی ملعون معروف به جند الشیطان عازم به منطقه لار شد. مدتی از شروع عملیات نگذشته بود که گلوله‌ی به پیشانی وی برخورد کرد و او را به زمین انداخت. هم‌رزمان نورخدا پیکر نیمه‌جانش را به‌سختی فراوان به بیمارستان زاهدان رساندند بعد از عمل ایشان بهبود چندانی در وضعیتش حاصل نشد و ایشان با درجه‌ی جانبازی 100 درصد هم‌اکنون زندگی نباتی دارد و از این شهید زنده دو یادگار بنام سیده زهرا و سید محمد به جامانده که هفت سال است در کنار مادر از این مرد آسمانی پرستاری می‌کنند.

یافته

نظر شما