طی حکمی از سوی دریکوند؛

سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۸:۳۷
کد خبر: ۵۲۵۱۲۸
سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب شد
سرپرست اداره آموزش و پرورش لرستان در حکمی سید منصور شاهرخوندی را به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،سرپرست اداره آموزش و پرورش لرستان در حکمی سید منصور شاهرخوندی را به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب کرد .

شاهرخوندی که دکترای جغرافیای طبیعی دارد ،29سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد و در این مدت در مناصبی همچون دبیری ،مدیری و مدرسی مراکز آموزش عالی انجام وظیفه کرده است . وی که از رزمندگان 8سال دفاع مقدس است 2کتاب را به رشته تحریر درآورده و یک عنوان کتاب را هم ترجمه کرده است . 

گفتنی است پیش از این ذبیح اله عصمتی از تاریخ  14مرداد 93 عهده دار این مسئولیت بود .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه معمولان  تغییر و جابه جایی مسئولیت را رویش مدیریتی عنوان کرد و گفت : با این تغییرات نیروهای جدیدی به بدنه مدیریتی تزریق می شوند که می توانند خود را برای خدمت گزاری در عرصه تعلیم و تربیت  امتحان کنند . فرید بهرامی افزود : باید از فرصت های زودگذر مسئولیت استفاده کرد واز تمام ظرفیت ها برای ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت بهره برد . محمودی بخشدار منطقه معمولان هم در سخنانی به خدمات  دولت  در استان و منطقه اشاره کرد و گفت : در این سالها خدمات بسیار خوبی در عرصه های مختلف صورت گرفته  است که از آن جمله می توان به کاهش نرخ تورم ، فعال کردن واحدهای تولیدی و  رونق اشتغال و کارآفرینی اشاره کرد .

ذبیح اله عصمتی رئیس سابق آموزش و پرورش معمولان هم تغییر مدیریتی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به دو امدادی تشبیه کرد و گفت : در این مسیر  مدیران جای خود را به نیروهای تازه نفس و با انگیزه ای می دهند که در پیشبرد اهداف دولت با سرعت بیشتر و بهتری بتوانند اهداف را پیش ببرند .

شاهرخوندی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه معمولان هم هدف خود را کمک به ارتقای کیفیت آموزش و اهداف کلان تعلیم و تربیت برشمرد و گفت : در این مسیر از نیروهای شایسته ،مجرب و با انگیزه برای تحقق اهداف دولت تدبیرو امید استفاده خواهیم کرد . سید منصور شاهرخوندی افزود : در سالیان گذشته این افتخار را داشته ام که یا در سنگر علم اندوزی به فراگیری علم و دانش مشغول باشم و یا در مقام معلمی و استادی دانشگاه به  تعلیم و تربیت دانش آموزان و دانشجویان مبادرت کنم .  وی عرصه تعلیم و تربیت را مقدس برشمرد و گفت : در این مسیر به لطف و عنایت الهی و مشارکت ؛ همفکری و هم افزایی قاطبه فرهنگیان دل خوش داشته و دارم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز