معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

کارگاه بهبود رفتار ترافیکی با حضور ۱۵ سرتیم در اردبیل برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۴:۳۲
کد خبر: ۵۲۵۱۳۶
کارگاه بهبود رفتار ترافیکی با حضور ۱۵ سرتیم در اردبیل برگزار می‌شود
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل از حضور ۱۵ سر تیم در کارگاه آشنایی با روش‌ها و ابزارهای بهبود رفتار ترافیکی ویژه سرتیم‌های هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا، سعید جوادزاده ظهر امروز در جلسه برگزاری کارگاه آشنایی با روش‌ها و ابزارهای بهبود رفتار ترافیکی در اردبیل اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی سرتیم های استانی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با مسائل ترافیکی است تا در ایام تعطیلات نوروزی مشکلات پیش آمده را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنند.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت ملی و در تمامی استان‌ها اجرا می‌شود، تصریح کرد: حوادث ترافیکی و عوامل کاهش یا افزایش ترافیک یکی از مسائل مهم در مسافرت‌های نوروزی است که به دلیل کثرت مسافران و افزایش مسافران معمولا در محورهای مواصلاتی ترافیک ایجاد می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه سرتیم‌ها، آموخته‌های خود را به تیم‌های زیرمجموعه‌شان انتقال خواهند داد اظهار کرد: هدف جمعیت هلال احمر استان اردبیل، سفری امن و بدون خطر برای هموطنان است و برای این کار باید همه دست در دست هم دهیم و با هم در این زمینه همکاری های لازم را انجام دهیم.

جوادزاده بیان کرد: به طور حتم ارتقا و بهبود سطح دانش زیرمجموعه‌ها می‌تواند در رابطه با کنترل حوادث ترافیک بسیار موثر باشد، چرا که هدف اصلی ما این است که مسافران بتوانند سفری امن داشته باشند و در ایام تعطیلات نوروز خاطره‌های خوشی را به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم در این زمینه همکاران و مسئولان مربوطه همکاری و مشارکتهای همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند تا بتوانیم از این طریق خدمت‌رسانی خوب و قابل قبولی داشته باشیم و مطالبات و خواسته‌های آنان را برطرف سازیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز