مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان :

ساخت سریال نزدیکی های بهشت با موضوع اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۴:۵۶
کد خبر: ۵۲۵۱۴۱
ساخت سریال نزدیکی های بهشت با موضوع اقتصاد مقاومتی
بازوند گفت :این سریال در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ودر ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید خواهد شد و تصویر برداری آن از ۱۴ اسفند ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،محمد بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان در جمع خبرنگاران از ساخت وتولید سریال "نزدیکی های بهشت"  با موضوع اقتصاد مقاومتی  خبر داد.

وی با اعلام این خبرگفت: این سریال در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی  ودر ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید خواهد شد و تصویر برداری آن از ۱۴ اسفند ماه آغاز می شود.

بازوند با تاکید براینکه باید در استان در راستای رونق گردشگری، شیلات، کشاورزی، صنایع تبدیلی و بسته بندی اقدامات جدی انجام گیردافزود: هدف از تولید این سریال معرفی ظرفیت های اقتصادی لرستان است تا بتوانیم ضمن پخش از شبکه های سراسری، شاهد حضور سرمایه گذاران و به دنبال آن کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.

 مدیرکل صدا وسیمای مرکزلرستان تصریح کرد:تهیه کنندگی این سریال را امیر حسین هاشمی گیلان برعهده دارد و حسن هدایت کارگردان، نویسنده ابوالفضل آهنچیان و ناظر کیفی آن نیز نصیر مغزی است.

وی  خاطر نشان کرد:در این سریال از لوکیشن های گردشگری مانند آبشار بیشه، بام خرم آباد و قلعه فلک الافلاک به عنوان پلان ها و سکانس های تصویر برداری استفاده می شود.

 

نظر شما