کارت زرد اصلانی به میراث فرهنگی لرستان در خصوص هتلها ؛

فعالیت میراث فرهنگی استان در زمینه هتل‌ها و مجموعه‌های مهمان‌پذیر رضایت‌بخش نیست

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۴:۴۶
کد خبر: ۵۲۵۱۶۸
فعالیت میراث فرهنگی استان در زمینه هتل‌ها و مجموعه‌های مهمان‌پذیر رضایت‌بخش نیست
معاون عمرانی استاندارلرستان گفت: در حوزه واگذاری واحدهای میراثی راضی هستیم اما در خصوص هتلها به میراث فرهنگی کارت زرد میدهم .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،معاون عمرانی استاندارلرستان گفت: در حوزه واگذاری واحدهای میراثی راضی هستیم اما در خصوص هتلها به میراث فرهنگی کارت زرد میدهم .

محمد اصلانی در جلسه  کمیته عمرانی اقتصاد مقاومتی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد:فعالیت سازمان میراث فرهنگی لرستان در زمینه هتل‌ها و مجموعه‌های مهمان‌پذیر رضایت‌بخش نبوده و کارت زرد دریافت می‌کند.

وی افزود: میراث فرهنگی لرستان در رابطه با واگذاری  و احیا پروژه‌های میراث فرهنگی به خوبی فعالیت کرده اما ما در زمینه عملکرد میراث‌فرهنگی در رابطه با هتل‌ها و مجموعه‌های مهمان‌پذیر اصلاً راضی نیستیم.

معاون عمرانی استاندار لرستان  گفت: میراث فرهنگی در کمیته عمرانی اقتصاد مقاومتی استان آخرین دستگاه اجرایی است که در این راستا باید تلاش شود.

اصلانی گفت: هنر مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این باشد که پیمانکاران توانمندی را از لحاظ مالی و فنی انتخاب کنند.

این معاون استاندار لرستان تصریح کرد : در ابتدا اهلیت و ارزیابی سرمایه‌گذار را سازمان میراث لرستان بررسی می‌کند و هنگامی‌که جواز تأسیس برای سرمایه‌گذار صادر شد دیگر مسئولیت به عهده سازمان میراث فرهنگی است.

اصلانی بیان داشت: سازمان میراث فرهنگی لرستان در زمینه هتل‌ها و مجموعه‌های مهمان‌پذیر کارت زرد دریافت می‌کند.

خبر:عباس دارایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز