مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان:

با متخلفان در ایام پایانی سال برخورد قاطع می شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۲۵۱۸۰
با متخلفان در ایام پایانی سال برخورد قاطع می شود
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت :طرح ویژه نظارتی در ایام پایانی سال در لرستان از ۲۸ بهمن ماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه دارد. این طرح در حوزه کالا و خدمات، بهداشتی، دارویی و درمانی و قاچاق کالا و ارز در سطح شرکت‌‌های مسافرتی، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه ها، زائر‌سراها و هتل‌ها، اماکن تاریخی، تفریحی و فرهنگی اجرا می‌شود.

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،با اجرای این طرح بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران‌‌ها، سالن‌های غذاخوری شهری، قنادی‌ها، انبارها، سردخانه ها و فروشگاه‌های زنجیره ای نظارت خواهد شد. میادین میوه و تره‌بار، نمایشگاه‌های بهاره، جایگاه‌های سوخت، مراکز بهداشتی و درمانی، درمانگاه‌ها، آمبولانس‌های خصوصی و همه امور بهداشتی، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و ... با اجرای این طرح مورد نظارت و بررسی قرار می گیرند.
در این طرح تمامی دستورالعمل‌های ستاد خدمات سفر استان که در محدوده مقررات قانونی برای نظارت در این ایام ابلاغ شوند نیز اعمال خواهند شد و تمامی دستگاه‌‌های اجرایی و نظارتی دیگر نیز تعزیرات حکومتی را در اجرای این طرح حمایت و پشتیبانی کرده و مشارکت جدی خواهند داشت.
سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، دامپزشکی لرستان، سازمان تاکسیرانی، جهاد کشاورزی لرستان، شرکت غله و شرکت نفت در اجرای طرح ویژه نظارتی در ایام پایانی سال اداره کل تعزیرات حکومتی را همراهی خواهند کرد. این طرح در ساعات اداری در قالب شعب ثابت و روسای شعب مستقر در واحدهای اداری مرکز استان و شهرستان‌ها اجرا شده و آمادگی دریافت اخبار و گزارش‌ها از منابع مردمی، رسمی و غیررسمی را دارند. با توجه به اینکه ساعت کسب و کار در لرستان بعدازظهر است و در این ایام پایانی سال هم بیشتر شلوغی‌های بازار و فعالیت واحدهای صنفی در بعدازظهر است، متناسب با همین موضوع و بر اساس ابلاغیه سازمانی علاوه بر ساعت اداری پس از این ساعت نیز در قالب شعب سیار که در مرکز استان دو شعبه و در هر شهرستان یک شعبه در نظر گرفته شده است نظارت‌ها اعمال می‌شود. همچنین برای روز عید و روز ۱۳ فروردین نیز شعب سیار پیش بینی شده است.
سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ و تلفن ۳۳۳۲۵۰۵۸ برای دریافت گزارش‌‌های مردمی در نظر گرفته شده و مردم می‌توانند مستقیما گزارش‌های خود را با مسئولان تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

 

 

 

نظر شما