برای شرکت در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب؛

کانون فرهنگی هنری حسین بن علی (ع) به عنوان مروج فرهنگ کتابخوانی انتخاب شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۸:۱۹
کد خبر: ۵۲۵۲۱۱
کانون فرهنگی هنری حسین بن علی (ع) به عنوان مروج فرهنگ کتابخوانی انتخاب شد
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری لرستان گفت : کانون فرهنگی هنری حسین بن علی(ع) لرستان برای دومین سال به عنوان متولی فعالیت ترویج فرهنگ کتابخوانی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، حجت الاسلام سید علی موسوی گفت: برای دومین سال متوالی یکی از کانون های فرهنگی هنری روستایی استان لرستان مجری فعالیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در سومین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب انتخاب شد.

 وی افزود: این جشنواره به منظور گسترش عدالت فرهنگی در سراسر کشور و پشتیبانی از اقدامات انجام شده و طرح‌های ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی و جلب توجه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط به اهمیت کتاب در جامعه، سومین دوره «جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب» در سطح روستاها و عشایر سراسر کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: مجموعه فعالیت‌های فرهنگی ـ ترویجی مرتبط با کتابخوانی که با مشارکت‌های مردمی، نهادها و سازمان‌های فعال در میان روستائیان و عشایر اجرا شده یا برای اجرا در سال آینده برنامه‌ریزی شده است، می‌تواند نامزد شرکت در جشنواره باشد.

 وی، ابراز کرد: توسعه فرهنگی و ترویج کتابخوانی از طریق حمایت از برنامه‌ها و پیشنهادهای نو و ابتکاری، اثربخش و پایدار از اهداف برگزاری این برنامه است.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری حسین بن علی (ع) روستای عدل آباد شهرستان سلسله در طول سال مجری برگزاری نمایشگاه کتاب روستایی و عشایر است.

 حجت الاسلام موسوی، ادامه داد: این کانون فرهنگی هنری، بین حدود ٢٠ روستای همجوار کتاب امانت می دهد و نمایشگاه کتاب برگزار می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز