همزمان با روز مهندس در حال برگزاری است:

نشست رسانه ایی مهندس محمودی نماینده شهرستانهای غرب استان تهران

۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۶:۳۵
کد خبر: ۵۲۵۴۱۰
نشست رسانه ایی مهندس محمودی  نماینده شهرستانهای غرب استان تهران
نشست خبری مهندس محمودی با اصحاب رسانه دقایقی پیش آغاز شد محمودی :هیج جای کشور نیست که با یک و نیم میلیون نفر جمعیت یک نماینده مجلس داشته باشد

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، نشست خبری محمودی نماینده شهرستان ملارد، شهریار و شهر قدس همزمان با روز مهندس در 5 اسفندماه 95 در فرمانداری شهرستان ملارد در حال برگزاری است.

بر پایه این خبر  دقایقی پیش مهندس محمودی در این نشست خبری  که با حضور اصحاب رسانه و جرائد برگزار شد ضمن تبریک روز  مهندس گفت ما در حوزه ی مهندسی از پیشینه ی خوب و پرباری برخورداریم .

وی  از اصحاب رسانه، که با جدیت و تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد پوشش صحیح اخبار در منطقه غرب استان  تهران فعالیت گسترده ایی دارند تقدیر و تشکر کرد.

محمودی در ادامه در خصوص فعالیت  در حوزه انتخابیه خود در شهرستانهای ملارد، شهریار و قدس  که با یک و نیم میلیون نفر جمعیت یک نماینده مجلس دارد اظهار داشت،  نمایندگی مقامی ملی است و نه محدود به حوزه انتخابیه‌. نمایندگان در قالب مجلس شورای اسلامی کار گروهی انجام می دهند نه فردی و واقعا در کار در مناطقی  با این همه جمعیت بسیار سخت و طاقت فرسا است و ما سعی کرده ایم تا حد توان پروژه های عمرانی، کشاوری و صنعتی را در الویت قرار دهیم.

 گزارش در حال تکمیل..............

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز