دعوت نماینده یزد از مردم کشور برای سفر به استان یزد:

یزد به ظرفیتی بین المللی دست یافته است

۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۵:۵۴
کد خبر: ۵۲۵۵۰۵
یزد به ظرفیتی بین المللی دست یافته است
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قابلیت‌های یزد در زمینه گردشگری گفت: زمینه توسعه بیش از پیش گردشگری خارجی یزد فراهم شود.

به گزارش برنا؛ سیدابوالفضل موسوی بیوکی صبح امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شد اظهار داشت: یزد در مثلث طلایی گردشگری ایران که شامل یزد، اصفهان و شیراز است می‌تواند جایگاه خوبی در حوزه گردشگری ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های گردشگری در یزد باید تکمیل شود، گفت: هم توریست‌های خارجی باید بتوانند راحت‌تر به یزد سفر کنند و هم زمینه‌ای داشته باشیم که گردشگران ایرانی هم جذب این استان شوند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بسیاری که در استان یزد وجود دارد، این استان در حال حاضر از حالت ملی خارج شده و به یک ظرفیت بین‌المللی دست پیدا کرده است.

موسوی بیوکی به حضور گردشگران خارجی در برنامه‌های مذهبی یزد اشاره کرد و گفت: علاوه بر گردشگری‌های تاریخی می‌توانیم در زمینه جذب گردشگران مذهبی بیش از پیش گام برداریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس به رشد 850 درصدی حضور گردشگران خارجی در یزد اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان می‌دهد که یزد می‌تواند رشد بیشتری در این حوزه داشته باشد.

وی به اهداف برنامه ششم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت گردشگری داخلی و خارجی کشور گفت: یزد از قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و بیش از این موارد می‌توان نسبت به شکوفایی این قابلیت‌ها قدم برداشت.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از تمام مردم ایران به صورت رسمی دعوت می‌کنیم که یزد را به عنوان مقصد یا یکی از مقاصد گردشگری خود در ایام نوروز انتخاب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز