سروش محمدزاده:

حمایت هنرمندان سبب جذب مردم برای کمک به نیازمندان می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۵:۲۱
کد خبر: ۵۲۶۹۵۴
حمایت هنرمندان سبب جذب مردم برای کمک به نیازمندان می‌شود
کارگردان مشهدی فیلم چهارشنبه حضور هنرمندان و اشخاص برجسته کشور در کمپین اسباب خوشحالی می‌تواند سبب جذب و مشارکت بیشتر عموم مردم برای کمک به نیازمندان جامعه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سروش محمدزاده، کارگردان مشهدی فیلم چهارشنبه با اشاره به برپایی این کمپین، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه پایان سال و آغاز سال نو قرار داریم برپایی کمپین اسباب خوشحالی می‌تواند حرکتی ارزشمند باشد.

وی ادامه داد: حضور هنرمندان و اشخاص برجسته کشور در این کمپین نیز می‌تواند سبب جذب و مشارکت بیشتر عموم مردم برای کمک به نیازمندان جامعه شود.

محمد‌زاده با اشاره به اختلاف طبقاتی موجود در جامعه، ابراز کرد: متاسفانه اختلاق طبقاتی در جامعه ما بی‌داد می‌کند بخش زیادی از مردم جامعه به لحاظ مالی دچار مشکل هستند که برپایی این کمپین‌ها می‌تواند کمک به سزایی به قشر محروم جامعه کند.

کارگردان مشهدی فیلم چهارشنبه با بیان اینکه حس هم‌نوع دوستی در وجود مردم ما است، گفت: هراز گاهی این حس هم‌نوع دوستی به بهانه‌های مختلف و در اتفاقات گوناگون تجلی پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: زمانی که یک حرکت انسان دوستانه راه می افتد مردم ما که این حس بلقوه در وجودشان است حمایت پرشوری از آن می‌کنند.

محمدزاده تاکید کرد: کمپین اسباب خوشحالی نیز می‌تواند با کمک هنرمندان و اشخاص برجسته و اطلاع‌رسانی و تبلیغات برجسته درصد زیادی از عموم مردم را وارد این حرکت کند.

 

نظر شما