فرماندار همدان:

رویکرد اصلی دولت ایجاد اشتغال خانگی است

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۴:۰۹
کد خبر: ۵۲۷۱۶۸
رویکرد اصلی دولت ایجاد اشتغال خانگی است
علی تعالی در شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان افزود: رویکرد اصلی دولت ایجاد اشتغال خانگی است و در حوزه های حمایت از اقشار کم درآمد حفظ عزت و کرامت خانواده ها از سیاست های مهم دولت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار همدان در شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان افزود: رویکرد اصلی دولت ایجاد اشتغال خانگی است و در حوزه های حمایت از اقشار کم درآمد حفظ عزت و کرامت خانواده ها از سیاست های مهم دولت است.

وی ادامه داد: ایرادی که دولت به یارانه ها داشت عوارضی مانند کوشش نکردن و نداشتن فعالیت در جامعه بود چرا که رویکرد دولت که کمیته امداد نیز بر آن صحه گذاشت توانمندی خانواده ها با ایجاد اشتغال خانگی است.

وی ادامه داد: اشتغالزایی توسط کمیته امداد موجب شده تعدادی زیادی از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد به خودکفایی برسند و از سایه حمایت کمیته خارج شدند.

فرماندار همدان گفت: ستاد تسهیل شهرستان در سال جاری 159 مصوبه داشته که 47 مورد آن اجرا شده است .

وی با اشاره به 46 واحد صنعتی غیر فعال در همدان خواستار تجزیه و تجلیل مشکلات این واحدها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شد.

تعالی با اشاره به همایش مجریان انتخابات در تهران با حضور رئیس جمهوری گفت: مهمترین تاکید دکتر روحانی در انتخابات سال آینده حفظ همبستگی و وحدت در شرایط حساس کنونی بود.

وی امانت داری، سلامت ، بی طرفی مجریان در انتخابات ، حضور حداکثری مردم و استفاده نکردن از امکانات دولتی برای تیلیغ در انتخابات را از موارد مطرح شده توسط رئیس جمهوری عنوان کرد.

تعالی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سال گذشته برگزار شد از نظر سلامت و امنیت نمونه بود و کمترین تخلف قانونی و ابطال در این دوره انتخابات وجود داشت.

وی برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم را موجب سرافرازی ایران در منظر جهانیان عنوان کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز