معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد

۲۴۰۰ دستگاه آمبولانس در دولت یازدهم وارد چرخه خدمت رسانی شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۸:۵۴
کد خبر: ۵۲۷۸۲۳
۲۴۰۰ دستگاه آمبولانس در دولت یازدهم وارد چرخه خدمت رسانی شد
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت یازدهم 2 هزار و 400 آمبولانس پیشرفته به ناوگان اورژانس اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، دکتر آقاجانی در حاشیه افتتاح نخستین پایگاه استاندارد اورژانس هوایی کشور اظهار کرد: این کار به همت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی قم صورت گرفت که کمک بسیار خوبی به حوزه بهداشت و درمان است.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند احداث 44 پایگاه اورژانس هوایی در کشور هستیم تصریح کرد: با احداث این پایگاه‌ها تمام حوزه‌های مورد نیاز کشور زیر پوشش خدمات قرار گرفت.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در حال حاضر در کشور 30 پایگاه اورژانس فعال است افزود: هم باید تعداد پایگاه‌ها افزایش یافته و هم بالگردهای تخصصی اورژانس را خریداری و به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه به دنبال خرید بالگردهای تخصصی اورژانس هستیم گفت: همچنین باید پایگاه‌های استاندارد اورژانس نیز در کشور توسعه یابد.

دکتر آقاجانی با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم 2 هزار و 400 آمبولانس پیشرفته به ناوگان اورژانس اضافه شد خاطرنشان کرد: قبل از این 3 هزار آمبولانس در ناوگان اورژانس فعال بود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه کامل اورژانس هوایی نیازمند خرید بالگرد تخصصی است افزود: عمده پایگاه‌های اورژانس هوایی با بالگردهای نظامی فعالیت می‌کنند و با این وجود نیازمند بالگردهای تخصصی هستیم تا بتوانیم توسعه مطلوب داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز