مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان تشریح کرد:

"همیار طبیعت باشیم" شعار امسال هفته منابع طبیعی/غرس یک میلیون اصله نهال در استان به صورت رایگان

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۲۸۱۳۱
همیار طبیعت باشیم شعار  امسال هفته منابع طبیعی/غرس یک میلیون اصله نهال در استان به صورت رایگان
شیرزاد نجفی در تشریح برنامه های هفته منابع طبیعی از غرس یک میلیون اصله نهال در لرستان خبرداد وافزود: همزمان با هفته منابع طبیعی یک میلیون اصله نهال بلوط، بادام، کاج و سرو در بین مردم و ادارات استان برای غرس کردن به صورت رایگان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان  امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته منابع طبیعی در15 تا 21 اسفندماه گفت: برنامه های متنوعی در این خصوص برای برگزاری این هفته در لرستان درنظر داریم.

شیرزاد نجفی در تشریح برنامه های هفته منابع طبیعی از غرس یک میلیون اصله نهال  در لرستان خبرداد وافزود: همزمان با هفته منابع طبیعی یک میلیون اصله نهال بلوط، بادام، کاج و سرو در بین مردم و ادارات استان برای غرس کردن به صورت رایگان توزیع می شود.

نجفی همچنین یادآور شد:شعار هفته منابع طبیعی امسال "همیار طبیعت باشیم" است ودر اولین روز  از این هفته که روز ملی درختکاری است، جشن درختکاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه متناسب با نامگذاری های صورت گرفته برنامه های مختلفی در هفته منابع طبیعی در استان خواهیم داشت تصریح کرد: جشن درختکاری در لرستان نیز همزمان با سراسر کشور در دانشگاه لرستان و با حضور استاندار لرستان برگزار می شود.

نجفی اضافه کرد: دومین روز از هفته منابع طبیعی به عنوان "روز فرهنگ، منابع طبیعی، مسئولیت اجتماعی و رسانه" نامگذاری شده است.

وی  با بیان اینکه در اولین روز از هفته منابع طبیعی کارشناسان منابع طبیعی در مراسم صبحگاهی همه مدارس استان سخنرانی می کنند ،خاطر نشان کرد:روزهای دیگر این هفته با عنوان های "منابع طبیعی، جنگل بان، حفاظت و رسانه"، "منابع طبیعی، سلامت اداری، آموزش و پژوهش"، "منابع طبیعی، بسیج سازندگی، همیاران طبیعت و جوامع محلی"، "منابع طبیعی، آموزه های دینی، خیرین و سازمان های مردم نهاد"و "منابع طبیعی، مدیریت جامع حوزه آبخیز و مشارکت مردم"نامگذاری شده اند.

نجفی دیدار پرسنل اداره کل منابع طبیعی استان با نماینده ولی فقیه در لرستان، گردهمایی قضات در روز قانون در بام لرستان، بازدید  خبرنگاران از پروژه های آبخیزداری را  از دیگر برنامه های هفته منابع طبیعی در لرستان عنوان کرد وافزود:تقدیر از خانواده شهدای همکار و برگزاری نشست هم اندیشی با تشکل های مردم نهاد  نیز از دیگر برنامه های هفته منابع طبیعی در لرستان خواهد بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز