با ۹۲حضور شرکت در هتل المپیک تهران:

هفتمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی برگزار شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۰:۱۰
کد خبر: ۵۲۸۱۵۶
هفتمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی برگزار شد
هفتمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، در هفتمین دوره جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی ۹۲ شرکت حضور دارند که ۳۵ شرکت از صنعت پتروشیمی، ۳۵ شرکت پیمانکار، ۱۰طرح و ۱۲ شرکت از زیر مجموعه وزارت نفت هستند که به خواست خود متقاضی شرکت در جایزه شدند.

همچنین ۲۲۱ نفر ارزیاب در این دوره با جشنواره همکاری داشتند که ۱۰۰ نفر آنها از بیرون صنعت پتروشیمی و۱۰۰ نفر از داخل صنعت و ۲۰ نفر به صورت آموزشی فعالیت های شرکت کنندگان را ارزیابی کردند.

بر پایه این خبر هفتمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با شعار سازمان سرآمد، تجلی تفکر پویا، صبح امروز با حضور مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، امیرحسین زمانی نیا معاون امور بین الملل وزیر نفت و فعالان صنعت پتروشیمی در هتل المپیک تهران برگزار شد اما این بار هم تندیس زرین به هیچ شرکتی نرسید.

در ادامه این همایش، مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت ومدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهره مندی از مدل تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی درکنار سایراقدام های مهم و ویژه این صنعت پیشرو را ضروری و حائز اهمیت دانست و گفت : پس ازکسب تجربیات هفت ساله برگزاری جایزه تعالی همه می‌دانیم EFQM به راحتی شکل نگرفته و یک شبه مسیر تعالی پیموده نخواهد شد. تجربیات این سال ها به ما آموخته است که در دنیای پرتغییر و رقابتی امروز و درعین حال پیچیده که هر آن ما را غافلگیر می نماید سفر تعالی درمساعدترین شرایط نیز به صبوری، پشتکار و همت والا نیاز دارد و تداوم و استمرار پایش، و رصد کلیه رویکردها در چرخه مربوط به این سیستم، یکی از شروط اصلی موفقیت است. وی در مورد مسیرتعالی گفت: بی تردید سازمان هایی که درمسیر تعالی گام نهاده اند اگر با آگاهی و دیدی باز، اهداف مهم و راهبردی خود را رصد نمایند، به نتایج اثربخش تری مانند کاهش هزینه‌ها، افزایش کیفیت کار وارتقای بهره ‌وری خواهند رسید و برای هر آنچه که ضامن بقا بر رشد آنها می شود و با رویکردی شفاف وواضح وارد عرصه کارو فعالیت های مهم می گردند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: بی تردید دستاوردهای حاصل در تعالی سازمانی می‌تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار و نقش‌آفرین باشد و فرصت های ایجاد شده را با تفکری راهبردی و هوشمندانه در ارتباط با توسعه پایدار صنعت پتروشیمی ایجاد کند و حتی الگو های مورد استفاده در صنایع مشابه را که نتیجه سال ها تجربه تلاش و کوشش مجدانه در صنعت پتروشیمی است را به سهولت ارائه نماید. از این رو در حال حاضر شاهد حضور وزارت نفت و شرکت های تابعه آن برای پیوستن و گام نهادن در مسیر تعالی هستیم و این حضور را برای درخشش صنایع کشورمان در سطوح تعالی به فال نیک می‌گیریم.

 

گفتنی است، جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، از سال ۱۳۸۹ شکل گرفت تا شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی و حوزه های مرتبط با این صنعت، مورد ارزیابی قرار گیرند. در این ارزیابی، فعالیت‌های شرکتها از نظر رهبری، استراتژی منابع انسانی، تامین منابع فرآیندها و خدمات بررسی می‌شود و سپس به شرکتهای برگزیده، تقدیرنامه های ۲ تا ۵ ستاره و همچنین تندیس های بلورین، سیمین و زرین تعلق می گیرد که البته در این هفت دوره، علیرغم ارتقا امتیازات شرکتهای مورد ارزیابی، تاکنون هیچ شرکتی موفق به کسب تندیس زرین نشده است

 

در ادامه این جشنواره، شرکتهای برگزیده که این بار، بخشی از آنها در حوزه نفت، گاز و پالایش و پخش هم بودند معرفی شدند و تقدیرنامه ها و لوح های بلورین و سیمین به آنها اهدا شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز