خیبر در پیروزی هتریک کرد / نفت فکری با حاشیه هم حریف خیبر حقدوست نشد

۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۳:۲۹
کد خبر: ۵۲۸۸۲۰
خیبر در پیروزی هتریک کرد / نفت فکری با حاشیه هم حریف خیبر حقدوست نشد
در هفته بیست وششم لیگ دسته اول فوتبال ایران خیبر خرم آباد در ورزشگاه پیر تختی موفق شد با یک گل در برابر نفت مسجدسلیمان به برتری برسد و به رده سیزدهم جدول رده بندی صعود کند.

خبرگزاری برنا لرستان-گروه ورزشی :در هفته بیست وششم لیگ دسته اول فوتبال ایران خیبر خرم آباد  در ورزشگاه پیر تختی موفق شد با یک گل در برابر  نفت مسجدسلیمان به برتری برسد و به رده سیزدهم جدول رده بندی صعود کند.

دیدار تیم های خیبر خرم آباد و نفت مسجدسلیمان از بازی های باقی مانده هفته بیست و ششم لیگ دسته اول امروز و از ساعت 14:30 به میزبانی خرم آبادی ها برگزار شد و در نهایت تیم میزبان موفق شد به برتری یک گله برسد.

 

در این دیدار خیبر سرمت از  دو پیروزی شیرین وخوب در برابر نساجی وایرانجوان با روحیه ی مضاعف به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت .

در این دیدار خیبر در غیاب مهره ارزشمند وینگر با تکنیک خود یاسر درویشی به مصاف  طلایی پوشان نفت مسجد سلیمان رفت.

شاگردان داود حقدوست در این با توجه به نیاز مبرم به سه امتیاز بازی را هجومی آغاز کرده ودر نیمه اول برتری خیبر با استفاده از قدرت بازی سازی وتمرکز خوب علی صدرا ،مهدی عبدی  وامد جعفری  در میانه میدان وتکنیک خوب ونفوذهای دیدنی فرید امیری ،امیرمنصوریان و مسعود ستاری عملا جنگ های نابرابر را در میانه میدان وکنارها از بازیکنان تکنیکی مسجد سلیمانی ها مجتبی بیژن، محمد خان احمدی، میلاد شیخ سلیمانی، رامین قربانی پارامبردند . 

واین برتری با گل دیدنی وشوت سهمگین مهدی عبدی هافبک انرژیک وسرحال خیبر از فاصله 30متری به ثمرنشت .

در نیمه دوم تیم مسجد سلیمانی با تفکرات محمود فکری مربی سرشناس ولی فاقد اخلاق خود بازی را هجومی آغاز کرد ودر نیمه دوم با توجه به اینکه خیبر برای محفاظت از تک گل خود دست به بازی منطقی ودفاع منطقه ای کرد .

شاگردان محمود فکری در دقایق 65و72دو بار تا آستانه فتح دروازه خیبر پیشت رفتند که مهیار احمدخانی با رشادت دروازه خیبر را از فروریختن نجات داد.

خیبر در نیمه دوم با ارائه یک بازی منطقی ودفاع هوشمندانه سه امتیاز شیرین این دیدار را نصیب خود کرد تا هتریک داود حقدوست در پیروزی تکمیل شود واین تیم با خیال آسوده به بازی سخت ودشوار خود با مس کرمان فکر کند . 

در این دیدار هواداران خونگرم خیبر نود دقیقه یک صدا خیبر را مورد حمایت خود قرار داده وکانون هواداران این باشگاه باز هم با حمایت خود در کسب این سه امتیاز بسیار تاثیر گذار بودند .

محمود  فکری   سرمربی با سابقه نفت از دقیقه 75به بعد با اعتراض های بی مورد وفحاشی با توپ جمع کن ها وداور سعی در جنجال وخراب کردن بازی داشت که ناظر بازی با تذکر جدی به وی از تشنج در این دیدار جلوگیری کرد .

پس از پایان بازی محمود فکری مربی نفت با فحاشی به مسئولان فدراسیون وداوران به همرا بازیکنان این تیم مجتبی بینی واکبر آفاقی صحنه های زشتی را رقم زدند .

 آنها در نیمه اول و در دقیقه 35 موفق شدند توسط مهدی عبدی تنها گل این بازی را به ثمر برسانند و در نهایت به سه امتیاز برسند. خیبری ها با برتری در این بازی و کسب سه امتیاز آن، توانستند تعداد امتیازات خود را به 29 برسانند و در رده سیزدهم جدول رده بندی بایستند. در طرف مقابل نفتی های مسجد سلیمان کماکان 24 امتیازی باقی ماندند تا در رده پانزدهم جدول هجده تیمی لیگ دسته اول قرار بگیرند.

  ترکیب بازیکنان خیبر: مهیار احمدخانی، فرزاد بهاری، محسن طرهانی، مسعود ستاری، امیر منصوریان، علی صدرا، احمدجعفری، مهدی عبدی (محمد بیرانوند از دقیقه 73)، (فرید امیری  امین بیرانوند از دقیقه 90)، ناصر دوردیان ( محسن دوستان از دقیقه 82)، وحید همراز. سرمربی: داود حق دوست، سرپرست: کیانوش کهزادی

 ترکیب بازیکنان نفت مسجدسلیمان:   مسعود پورمحمد، رضا یزدان دوست، مجتبی بیژن، محمد خان احمدی، میلاد شیخ سلیمانی، رامین قربانی پارام ( رامین قربانی از دقیقه 86)، امین جهان کهن، احمد داوود دولی (ایمان رئیسی از دقیقه 78)، اکبر آفاقی، سعید خردمند، نیما پرتویی نگا (رضا جباری از دقیقه 46). سرمربی: محمود فکری

 

خیبر خرم‌آباد یک - نفت مسجدسلیمان صفر

گل‌: دقیقه 35 مهدی عبدی برای خیبر

داور: جواد رحیم زاده. کمک‌داوران حامد صفایی و امید افخمی. داور چهارم: پیام ساری اصلانی ناظر داوری: ایرج نظری. ناظر بازی: محمد فغانی

 

 خیبر خرم‌آباد با این پیروزی و 29 امتیاز به رده‌ی سیزدهم جدول رده‌بندی صعود کرد و ایرانجوان بوشهر هم با 24 امتیاز در رده‌ی پانزدهم قرار گرفت؛ خیبر در مسجد سلیمان نیز این تیم را دو بر یک شکست داده بود.

سبزپوشان خیبر در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول روز سه شنبه 17 اسفند‌‌ماه 95 در کرمان به مصاف مس می رود و نفت میهمان خونه به خونه مازندران است. خیبر بازی رفت را در خرم آباد با تساوی بدون گل برابر مس پشت سر گذاشته بود.

 

 

کانون هواداران فوتبال لرستان که در سرما و گرما یار دوازدهم فوتبال لرستان می باشد.انها را مورد حمایت  قرار دهید.

گزارش :محمود داودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز