مسئول امور ایثارگران سپاه استان اردبیل:

مراسم گرامیداشت مادر شهیدان موسی‌زاده در اردبیل برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۱:۵۱
کد خبر: ۵۲۸۹۹۱
مراسم گرامیداشت مادر شهیدان موسی‌زاده در اردبیل برگزار می‌شود
مسئول امور ایثارگران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مراسم سومین روز درگذشت مادر شهیدان موسی‌زاده فردا در مسجد جامع سلطان‌آباد اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش برنا،

سرهنگ ابراهیم نیکدل اظهار داشت: مراسم تشییع و خاکسپاری حاجیه خانم ساجدی، مادر شهیدان هاشم و کاظم موسی‌زاده  در اردبیل با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار اردبیل برگزار شد و این مادر شهیدان والامقام 8 سال دفاع مقدس بعد از سالها دوری به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

وی بیان کرد: پیکر این مادر شهیدان روز گذشته بر دوش اهالی استان تا آرامستان سلطان‌آباد بدرقه شد و امشب نیز مراسم شام غریبان این مادر دو شهید والامقام در مسجد سلطان‌آباد در حال برگزاری است.

نیکدل از برگزاری مراسم گرامیداشت این مادر شهید در اردبیل خبر داد و گفت: مراسم سومین روز درگذشت مادر شهیدان موسی‌زاده فردا از ساعت 2 تا 4 در مسجد جامع سلطان‌آباد اردبیل برگزار می‌شود و اهالی با حضور در این مراسم قدرشناسی خود از صبر و شکیبایی خانواده‌ها و مادران شهدا را نشان خواهند داد.

مسئول امور ایثارگران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل مادران شهدا را الگویی از صبر و بردباری برای تمامی افراد جامعه دانست و افزود: با اشاعه و ترویج آرمانها و ارزشهای شهدای والامقام در جامعه می‌توانیم در برابر رشادتهای رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا ادای دین کنیم که باید همگان در این زمینه اهتمام جدی داشته باشیم.

شهید کاظم موسی‌زاده در روز 23 فروردین‌ماه سال 62 در عملیات والفجر یک در منطقه شرهانی و شهید هاشم موسی‌زاده در تاریخ 30 خردادماه سال 70 در بانه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز