میوه شب عید طرح تنظیم بازار در آذربایجان غربی در ۳۵۴ مرکزعرضه توزیع می شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۹:۰۱
کد خبر: ۵۲۹۲۸۳
میوه شب عید طرح تنظیم بازار در آذربایجان غربی در ۳۵۴ مرکزعرضه توزیع می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : توزیع میوه شب عید طرح تنظیم بازار استان در ۳۵۴ مرکز عرضه از ۲۵ اسفند ماه سال جاری در سطح استان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ ماه ۹۶ ادامه می‌یابد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اسمعیل کریم زاده در جلسه کمیته راهبری ستاد تنظیم بازارمیوه شب عید استان که با حضور بابایی مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استاندار و دیگر اعضای کمیته در محل سالن جلسات سازمان تعاون روستایی استان ترتیب یافت، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها و تعمهیدات اتخاذ شده با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال و روزهای عید، ۴۵۰۰ تن سیب درختی و پرتقال مورد نیاز مردم استان به اندازه کافی تامین و عرضه خواهد شد و هیچ گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد .

کریم زاده افزود: ۳۵۴۴ مرکز عرضه توسط شهرداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعاون روستایی برای توزیع میوه شب عید در سراسر استان پیش بینی شده که این تعداد مراکز عرضه در سطح شهرستان‌ها و دهستان‌های پرجمعیت که دارای شبکه‌های اتحادیه تعاون روستایی هستند ، در نظر گرفته شده است که از ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ شاهد توزیع میوه تنظیم بازار در این محل ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای تامین میوه شب عید استان خرید ۳۵۰۰تن پرتقال و ۱۰۰۰ تن سیب درختی پیش بینی شده است، که روند خرید و ذخیره سازی توسط شبکه تعاون روستایی ادامه دارد و براساس برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده هیچ گونه نگرانی در تامین منابع پروتئینی و میوه شب عید در استان نخواهیم داشت و به تدریج متناسب با میزان تقاضا به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

کریم زاده ضمن تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر نحوه توزیع و عرضه در مراکز فروش ادامه داد: سایر اقلام مورد نیاز مردم درشب عید شامل برنج، اقلام پروتئینی مانند گوشت قرمز و سفید و شکر نیز به اندازه کافی توسط شرکت پشتیبانی امور دام و اداره غله و خدمات بازرگانی خرید و ذخیره سازی شده است که در صورت نیاز برای ایجاد تعادل دربازار عرضه خواهد شد.

لازم به یادآوری است از چند سال پیش مسئولیت تنظیم بازار شب عید به وزارت جهادکشاورزی و نظارت بر نحوه اجرای آن به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز