"عزیزی" در حضور وزیر علوم خبرداد:

فعالیت تشکل های اصلاح طلب و اصولگرا در دانشگاه لرستان/راه اندازی گروه همکاری های بین المللی

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۶:۵۵
کد خبر: ۵۲۹۴۸۸
فعالیت تشکل های اصلاح طلب و اصولگرا در دانشگاه لرستان/راه اندازی گروه همکاری های بین المللی
رییس دانشگاه لرستان در نشست وزیر علوم با دانشگاهیان با اشاره به فعالیت تشکل های اصلاح طلب و اصولگرا در دانشگاه لرستان گفت:از تشکل های مختلف اصولگرا واصلاح طلب بر اساس چارچوب ها حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، رئیس دانشگاه لرستان در نشست وزیر علوم با دانشگاهیان دانشگاه لرستان با اشاره به  راه اندازی گروه همکاری های بین المللی در دانشگاه لرستان خبر داد.

خسرو عزیزی همچنین اعلام خبرانعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه برلین اظهارداشت:بنا بوده که دانشگاه لرستان نماینده این دانشگاه در کشور باشد.

وی افزود: کتابخانه مرکزی دانشگاه لرستان در زیر بنای سه هزار و ۲۰۰ متر مربع  افتتاح شدودر حال حاضر به دنبال راه اندازی مرکز فناوری در دانشکده کشاورزی هستیم.

عزیزی تصریح کرد: چهار مرکز اقماری در این دانشگاه فعال شده است واین مراکز میراث دولت قبل است و متاسفانه خیلی از شاخص های دانشگاه را ندارد که در این راستا ما مدیریت می کنیم تا زمینه برای ارتقای این مراکز اقماری فراهم شود.

وی بابیان اینکه در مجموع در دانشگاه لرستان ۲۲۵ رشته تدریس می شود و تعداد دانشجویان این دانشگاه ۹ هزار نفر است ،خاطر نشان کرد:   ۱۴ استاد تمام در دانشگاه لرستان مشغول به فعالیت هستند آنچنان که در دولت تدبیر و امید تعداد استاد تمام های دانشگاه لرستان دو برابر شده و این عدد از ۷ تا به ۱۴ مورد رسیده است.

عزیزی گفت:  دانشیارهای دانشگاه لرستان به ۶۲ نفر ارتقاء یافته اند و در حال حاضر در این دانشگاه ۵۷ رشته دکتری تخصصی، یک رشته دکتری حرفه ای و ۱۰۷ رشته محل در مقطع کارشناسی تدریس می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابرازکرد: با اقدامات صورت گرفته طرح کالبدی دانشگاه را در راستای مدیریت سبز به روز رسانی کرده ایم  وهمچنین با حمایت استاندار توانستیم بخشی از اراضی دانشگاه که در دولت قبل به مسکن مهر واگذار شده بود و هم اکنون نیز هم فاقد متقاضی هستند را آزاد کردیم.

رییس دانشگاه لرستان با اشاره به فعالیت تشکل های اصلاح طلب و اصولگرا در دانشگاه لرستان یادآور شد:ازتشکل های مختلف اصولگرا واصلاح طلب بر اساس چارچوب ها حمایت می کنیم.

خسرو عزیزی همچنین عنوان کرد: شورای دانشگاه که در گذشته فعال نبود اکنون فعال است ودراین خصوص برنامه های مختلفی در حوزه های فرهنگی، ورزشی  در دانشگاه اجرا شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز