با حضور برترین تنیسورهای کشور؛

مسابقات تنیس روی میز نوجوانان در قزوین آغاز شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۸:۳۹
کد خبر: ۵۲۹۵۰۰
مسابقات تنیس روی میز نوجوانان در قزوین آغاز شد
رقابت های تنیس روی میز نوجوانان دسته برتر کشور با حضور 16بازیکن برتر ایران در خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسابقات تنیس روی میز دسته برتر کشور درحالی روز گذشته با حضور 16بازیکن برتر ایران در خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین آغاز شد که تنیسورهای کشورمان طی دو روز رقابت فشرده ای با هم خواهند داشت.

در این مسابقات که طی روزهای 13 و 14 اسفند در قزوین پیگیری می شود پس از رقابت تنیسورها در روز نخست امروز نیز شاهد برگزاری دیدارهایی خواهیم بود.

بر همین اساس در گروه یک آریا امیری(تهران)؛ علیرضا بابادیوند(خوزستان)؛ ایلیا جهانفر(کرمانشاه) و مصطفی نوری(مازندران) با هم رقابت می کنند.

سیدمحمد موسوی طاهر(مازندران)؛ محمدامین صمدی(تهران)؛ آرین غفاری(البرز) و پویا وفائی(قم) تنیسورهای حاضر در گروه دوم هستند.

گروه سه نیز رادین خیام (تهران)؛ میلاد عابدی نیان(اصفهان)؛ نوید شمس(البرز) و جمال باقرزاده(آ.غربی) رقابت تنگاتنگی برای موفقیت دارند.

مبین علیپور(آ.غربی)؛ حمیدرضا مکرمی(تهران)؛ مهیار بهنام نژاد(قزوین) و محمدرضا مهری(خوزستان) نیز نفرات حاضر در گروه چهارم این رقابتها هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز