مدیرکل حراست استانداری قزوین:

استقلال حراست ها در عرصه انتخابات باید حفظ شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۲:۰۹
کد خبر: ۵۲۹۵۷۸
استقلال حراست ها در عرصه انتخابات باید حفظ شود
بهزاد پرویزی گفت: استقلال حراست ها بعنوان مهم ترین اصل در عرصه انتخابات باید حفظ شود تا شاهد انتخاباتی سالم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، بهزاد پرویزی مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری قزوین در همایش آموزشی، توجیهی مسوولین حراست های توابع استانداری اظهار کرد: حفظ استقلال جایگاه حراست مهم ترین اصل در عرصه انتخابات است و کارکنان این حوزه باید در خدمت هیچ جناح و گروهی نباشند.

پرویزی ادامه داد: امنیت، سلامت و آرامش جامعه مرهون زحمات و توانمندی نیروهای این مرز و بوم است که این دستاورد تجربه 38ساله جمهوری اسلامی به شمار می رود.

وی افزود: نیروی انسانی، مهم ترین سرمایه هر مجموعه اداری است و اگر به خوبی از این سرمایه صیانت نشود آسیب های جبران ناپذیری وارد می شود.

پرویزی انتخابات را یک پروژه ملی دانست و اذعان کرد: در برگزاری انتخابات باید کارها با دقت و جدیت دنبال شود و همکاری و هماهنگی و تشریک مساعی تمام بخش ها لازم و واجب است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و از هیچ کوششی در جهت خدمت به مردم نباید دریغ کرد.

مشاور استاندار در ادامه از حراست ها خواست تا در جریان پروژه ها، قراردادها و کمیسیون های شهرداری ها باشند و افزود: حراست شهرداری ها باید در زمینه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حساسیت و توجه ویژه ای داشته باشند.

پرویزی بیان کرد: نظارت بر انتخابات شوراها در جهت عدم استفاده از منابع و تجهیزات دولتی و سو استفاده های احتمالی از دیگر وظایف حراست است.

وی با اشاره به رتبه سوم کشور اداره کل حراست استانداری قزوین در بین 31 استان در ارزیابی عملکرد از سوی وزارت کشور اظهار کرد: این موفقیت را مرهون تلاش های همه اعضای حراست در استان می دانیم و تا پایان امسال براساس شاخص های تنظیم شده از سوی حراست های کشور کارنامه ای تنظیم خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه 96 همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز