سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان:

استان کشتی خیز قزوین پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۵:۱۰
کد خبر: ۵۲۹۶۱۴
استان کشتی خیز قزوین پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد
غلام محمدی گفت: فدراسیون کشتی با برگزاری اردوهای تیم ملی در استان ها به دنبال رشد و شکوفایی استان های کشتی خیزی مانند قزوین است که خوشبختانه این استان پتانسیل خوبی برای پیشرفت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، غلام محمدی سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان در خلال برگزاری اردوی این تیم در خانه کشتی قزوین در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که با حضور علیزاده سرپرست تیم ملی، شکوری از اعضای این تیم و محمود حیدری رییس هیات کشتی قزوین و جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در هتل ورزش برگزار شد در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری برنا اظهار کرد: یکی از اهداف ما از برگزاری اردوی تیم ملی در استان ها کمک به رشد و شکوفایی استان های کشتی خیزی مانند قزوین است و این استان با پتانسیل بالایی که دارد می تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

محمدی با تشکر از هیات کشتی قزوین و اصحاب رسانه شرایط اردویی تیم ملی در قزوین را مطلوب ارزیابی و اذعان کرد: با تغییر و تحولاتی که در هیات کشتی قزوین ایجاد شده شاهد همدلی در ارکان این رشته هستیم که البته مسائل حاشیه در سراسر کشور وجود دارد.

وی با اشاره به برگزاری اولین اردوی این تیم در قزوین بیان کرد: در این اردو بیشتر روی مسائل فنی کار کردیم تا نوجوانان به مرز خودباوری برسند.

پیشکسوت کشتی کشور ادامه داد: خوشبختانه تمرینات خوبی را در این اردو پشت سرگذاشتیم و حتما باید همه مسوولان کمک کنند تا این تیم بتواند به روند موفقیت های خود ادامه دهد.

محمدی درباره کشتی قزوین تاکید کرد: کشتی قزوین با ظرفیت بالایی که در خود دارد باید حرکت روبه جلویی داشته باشد چراکه امکانات این استان نسبتا خوب است و جای خالی آن در سطح اول کشتی کشور به خوبی احساس می شود.

وی درباره روند اردوهای تیم ملی توضیح داد: قبل از تعطیلات یکی دو اردوی دیگر را برگزار خواهیم کرد و 27 اسفند اردوها تعطیل می شود و مجددا از سوم فروردین در خانه کشتی استارت کار را خواهیم زد.

سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان ادامه داد: تیم ملی تورنمنت استونی را در پیش دارد که در این زمینه 10-9 فروردین ماه اردویی برگزار می کنیم تا برای حضور در این مسابقات که 12 و 13فروردین برگزار می شود به مرز آمادگی برسیم.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین طی روزهای 14 تا 17فروردین ماه اردوی مشترکی را در این کشور خواهیم داشت و سپس برای شرکت در جام یادگار امام در اواخر فروردین آماده می شویم که البته قبل از حضور در این مسابقات اردویی 22فروردین ماه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در اردیبهشت ماه نیز دو اردو برگزار خواهیم کرد و سپس نیمه اول خردادماه انتخابی تیم ملی را در پیش خواهیم داشت و مجددا اردوهایمان از سر گرفته می شود.

پیشکسوت کشتی کشور گفت: در خاتمه نیز اواخر تیرماه در مسابقات آسیایی تایلند شرکت خواهیم کرد و حضور در مسابقات جهانی شهریورماه در یونان حسن ختامی بر کار این تیم خواهد بود.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش پیشرفت ورزش را مرهون پوشش های اصحاب رسانه دانست و افزود: همانطور که مسابقه بدون تماشاگر روح ندارد پیشرفت ورزش هم بدون اطلاع رسانی اصحاب رسانه میسر نخواهد بود که جادارد از همه خبرنگاران بابت پوشش خوب رسانه ای و حمایت هایی که در این مدت از ما داشتند تشکر کنم.

وی درباره حضور کشتی گیران قزوینی در این اردوها هم بیان کرد: چند کشتی گیر خوب از استان قزوین همراه با ما تمرینات خود را دنبال می کنند که تا اینجا هم توانسته اند انتظارات را برآورده کنند که شانس زیادی برای قرارگرفتن در ترکیب فیکس تیم ملی دارند.

اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان پس از 10روز پیگیری تمرینات سخت و فشرده روز یکشنبه در قزوین به اتمام می رسد و نوجوانان کشتی کشور باید برای ادامه کار آماده سازی خود مطابق برنامه ریزی کادرفنی عمل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز