عضو مجلس خبرگان رهبری:

مدیریت انقلابی آیت الله واعظ طبسی کم نظیر بود

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۴:۲۰
کد خبر: ۵۲۹۷۰۹
مدیریت انقلابی آیت الله واعظ طبسی کم نظیر بود
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مدیریت انقلابی آیت الله واعظ طبسی کم نظیر بود، گفت: انتصاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان تولیت آستان قدس رضوی بسیار به‌جا و شایسته بوده و شاهد هستیم که وی با آرامش زیاد امور مربوط به آستان قدس رضوی را مدیریت می‌کند.

حجت‌الاسلام محسن کازرونی در مراسم گرامیداشت مرحوم آیت‌الله واعظ‌طبسی تولیت فقید آستان قدس رضوی که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل مرحوم آیت‌الله طبسی را برای پاسداری از آستان قدس رضوی به تولیت این آستان مقدس گماردند و باید گفت که  ایشان در دوره تصدی‌گری خود توانستند بسیاری از مشکلات را حل کنند.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی در عمر‌ خود خدمت‌گذاری مانند آیت‌الله واعظ طبسی نداشته است، خاطرنشان کرد: علیرغم فضای مسمومی که در دوره‌ای ‌علیه ایشان وجود داشت این عالم بزرگوار زندگی بسیار ساده‌ای داشتند. در دوران انقلاب نیز آیت‌الله واعظ طبسی تلاش بسیار زیادی برای نهضت امام خمینی(ره) داشتند که تحولات بسیاری را در تاریخ ایجاد کرد.

‌عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همچنین در دوران پس از انقلاب نیز آیت‌الله واعظ طبسی خدمات بسیار ارزنده‌ای را به آستان مقدس امام رضا (ع) ارائه داد و اقدامات بسیار زیادی را برای زائران این حضرت انجام دادند.

حجت‌الاسلام کازرونی با اشاره به انتصاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان تولیت آستان قدس رضوی توسط رهبر انقلاب تأکید کرد: این انتخاب بسیار به‌جا و شایسته بوده و شاهد هستیم که وی بدون تغییر در رفتار با آرامش زیاد امور مربوط به آستان قدس رضوی را مدیریت می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز