استاندار خراسان جنوبی:

مدیران خراسان جنوبی نسبت به جذب اعتبارات ملی بیشتر تلاش کنند

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۰:۴۸
کد خبر: ۵۲۹۸۷۳
مدیران خراسان جنوبی نسبت به جذب اعتبارات ملی بیشتر تلاش کنند
استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران باید با تقویت تعامل با مدیران فرادستی در مرکز نسبت به جذب اعتبارات ملی برای استان تلاش بیشتری به خرج دهند به ویژه در حوزه کمیته امداد که این امر می‌تواند در جهت محرومیت‌زدایی و توانمندسازی مددجویان موثر باشد.

به گزارش  خبرگزاری برنا، سید علی‌اکبر پرویزی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهار داشت: هر کجا که مردم در عرصه حضور یافته و مشارکت کرده‌اند، مسئولان به توفیقات مورد نظر دست پیدا کرده‌اند چرا که مشارکت مردم پایه اصلی در ارائه خدمت به نیازمندان در حوزه‌های عمومی است.

استاندار خراسان جنوبی به سالروز تاسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: این نهاد یکی از یادگاران مهم و ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

پرویزی به موضوع ساخت مسکن محرومان در استان اشاره کرد و افزود: مسئولان ذیربط در کمیته امداد درخصوص ارائه تسهیلات مسکن روستایی و اختصاص منابع لازم در این زمینه با بانک‌های عامل تعامل و هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه با تکیه صرف بر اعتبارات استانی نمی‌توان به توفیقات مورد نظر دست یافت گفت: مدیران باید با تقویت تعامل با مدیران فرادستی در مرکز نسبت به جذب اعتبارات ملی برای استان تلاش بیشتری به خرج دهند خصوصاً در حوزه کمیته امداد که این امر می‌تواند در جهت محرومیت زدایی و توانمندسازی مددجویان و افراد تحت پوشش این نهاد انقلابی بسیار موثر باشد.

 

نظر شما