حنان خبرداد:

آغاز به کار جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در خرم آباد

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۵:۱۳
کد خبر: ۵۳۰۱۰۰
آغاز به کار جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در خرم آباد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت : اولین جشنواره ی استانی و نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی از ١٤ تا ١٩ اسفند ماه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار است .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، حجت الاسلام حمید رضا حنان گفت : این جشنواره با هدف معرفی البسه ی ایرانی و اسلامی و تقویت ایده ها و نگاه های بومی و محلی در طراحی لباس متناسب با فرهنگ اسلامی ، ملی و بومی از ١٤ تا ١٩ اسفند ماه با حمایت های کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری این اداره کل ، بنیاد ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی و کانون هنرهای آیینی و سنتی استان در خرم آباد برگزار می شود .

وی افزود : تعداد ٣٣٣ اثر توسط طراحان استانی به دبیرخانه ی جشنواره ارسال گردید که از این تعداد ، ١٥٧ اثر شامل ٨٥ اثر در بخش دوخت لباس و ٧٢ اثر در بخش طراحی به بخش مسابقه ی جشنواره راه یافتند .

حنان تصریح کرد : در بخش نمایشگاهی این رویداد که در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد و نگارخانه های شهید هژبر و سرو این مجتمع برگزار می شود تعداد ٢٠ اثر از لباس های محلی استان های گیلان ، کرمان ، فارس ، کردستان ، کهکیلویه و بویر احمد ، خوزستان و لرستان به نمایش گذاشته شده و همچنین تعداد ١٥ غرفه تخصصی در زمینه ی مد و لباس ایرانی و اسلامی جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پایان خاطر نشان ساخت : آیین افتتاحیه ی نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی فردا ١٥ اسفند ماه ساعت ١٠ صبح در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد با حضور مسئولین و اصحاب فرهنگ و هنر استان برگزار می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز