مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل:

طرح توسعه خوشه های کسب و کار توریسم و صنایع فلزی در استان اردبیل اجرا می شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۳:۱۰
کد خبر: ۵۳۰۲۳۹
طرح توسعه خوشه های کسب و کار توریسم و صنایع فلزی در استان اردبیل اجرا می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: سال آینده طرح توسعه خوشه های کسب و کار توریسم و صنایع فلزی در راستای توسعه متوازن و دسترسی به رشد اقتصادی مناسب در منطقه وارد فاز اجرایی می شود.

به گزارش برنا،علی نظری شیخ احمد روز یکشنبه از تشکیل اولین کمیته راهبری خوشه های کسب و کار استان خبر داد و افزود: خوشه های کسب و کار نقش محوری و اساسی در سیاست های توسعه ای بخش های اقتصادی و صنعتی بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ایفا می کند.
وی در خصوص اجرای طرح توسعه خوشه های کسب و کار فرش و پلاستیک در استان اردبیل گفت: در راستای سیاست های توسعه ای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران پس از شناسایی خوشه های مزیت دار استان شامل لبنیات ، فرش و گلیم دستباف ، پلاستیک ، توریسم ، صنایع چوب و مبلمان و صنایع فلزی با اولویت های استانی از سال 1394طرح توسعه خوشه های کسب و کارفرش و پلاستیک به صورت همزمان وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل از اتمام طرح توسعه ای خوشه صنایع لبنی در استان خبر داد و افزود: خوشه صنایع لبنی که به عنوان اولین طرح توسعه ای از سال 1389آغاز شد پس از طی مراحل اجرایی به اتمام رسیده و تحویل ذینفعان خوشه شده است.
استان اردبیل با نرخ بیکاری 12درصد از جمله استان های سطح اشتغال پایین و بیکاری بالا محسوب می شود و اجرای طرح های کسب و کار در بخش های توریسم ، صنایع دستی ، صنایع لبنی و صنایع پلاستیک و فلزی در کاهش بیکاری آن بسیار موثر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز