برای اولین بار در کشور

کافه خیریه در ارومیه برای کمک به انجمن خیریه اتیسم

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵:۲۳
کد خبر: ۵۳۰۲۹۲
کافه خیریه در ارومیه برای کمک به انجمن خیریه اتیسم
اولین کافه خیریه با مشارکت 13 کافی شاپ ارومیه روز جمعه برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مهدی فرشباف نماینده کافه های شهر عنوان و گفت: از مدت ها قبل جمعی از کافه های شهر بدنبال یک گردهمایی بودند که تصمیم گرفتیم برای کمک به بیماری کمتر ناشناخته اتیسم برای کمک به انجمن خیریه اتیسم در ارومیه این گردهمایی را انجام دهیم.
وی ادامه داد: روز جمعه 20 اسفند ماه با مشارکت و همراهی 13 کافه شهر ارومیه در خانه جوان گردهم آییم و علاوه بر تشکیل یک کافه خیریه تمام عوائد فروش این روز را نیز به انجمن خیریه اتیسم تقدیم کنیم تا یک حرکت انساندوستانه را ترتیب دهیم.

فرشباف همچنین گفت: در این برنامه که از ساعت 17 آغاز میشود، کافه های مشارکت کرده محل همیشگی خود را تعطیل و در راستای این جرکت عام المنفعه در محل کافه خیریه حضور خواهند داشت و انتظار داریم شهروندان ارومیه ای نیز در این حرکت خیرخواهانه که برای اولین بار به این شکل در کشور برگزار می شود همکاری داشته باشند.

وی به اهداف این برنامه هم اشاره و افزود: علاوه بر اختصاص تمام عوائد فروش به انجمن خیریه اتیسم، برای شناساندن بیماری اتیسم نیز برنامه هایی صورت خواهد پذیرفت.

صبا صابونی نماینده انجمن خیریه اتیسم در ارومیه نیز گفت: متاسفانه ناشناخته بودن بیماری اتیسم برای مردم باعث دیر تشخیص داده شدن آن در بیماران شناخته که طی مدتی که انجمن فعالیت های خود را در ارومیه و استان آذربایجان غربی انجام می دهد تاحدودی سطح آگاهی در خانواده ها افزایش یافته و این برنامه میتواند کمک خوبی برای آشنایی با اتیسم تلقی شود.

شایان ذکر است کافه خیریه برنامه ایست که روز جمعه 20 اسفند ماه از ساعت 17 با مشارکت 13 کافی شاپ ارومیه برگزار خواهد شد که تمام عوائد آن به انجمن خیریه اتیسم اختصاص خواهد یافت.

حضور من و شما در روز 20 اسفند در کافه خیریه در روزهای منتهی به سال نو می تواند لبخند دلنشینی بر لبان کافه داران خیری باشد که کمر همت بسته اند برای یک کار خیر. و دلگرم کننده باشد برای انجمن حمایتی اوتیسم و خوشحال کننده باشد برای بیماران اوتیسم که ببینند تنها نیستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز