پیکان تهران ۳ شهرداری ارومیه ۱ | ارومیه ای ها باز هم حریف پیکان نشدند

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۶:۰۴
کد خبر: ۵۳۰۳۱۸
پیکان تهران ۳ شهرداری ارومیه ۱ | ارومیه ای ها باز هم حریف پیکان نشدند
پیکان تهران با شکست شهرداری ارومیه فینالیست لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، تیم پیکان با برد برابر شهرداری ارومیه فینالیست لیگ برتر والیبال شد.

ست اول

در ست اول گرچه شهرداری ارومیه شروعی قدرتمندانه داشت و دو تایم فنی را از آن خود کرد ولی پیکان ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی دست یافت تا یک بر صفر پیش بیافتد.

در این ست فرهاد پیروت پور از شهرداری ارومیه و سعید معروف از پیکان از داور کارت زرد گرفتند. در صحنه ای از این ست معروف بشدت با پیروت پور درگیر شد.

ست دوم

ست دوم اما ستی جنجالی بود پیکانی ها شروعی خوب داشتند و حتی در وقت فنی نخست ۵ امتیاز برتر از نماینده ارومیه بودند ولی در ادامه با تعویض های سرمربی شهرداری این تیم وضعیتی بهتر یافت تا اینکه در نهایت پیکان این ست را هم ۲۵ بر ۲۲ بسود خود به پایان برد تا یک گام به فینالیست شدن نزدیک شود.

در این ست هر دو تیم یک کارت قرمز از داور گرفتند تا یک امتیاز فنی به حریف تقدیم کرده باشند.

ست سوم

ست سوم ولی با شروع خوب ارومیه ای ها آغاز شد و از ابتدای آن تا انتها با برتری بی چون و چرای نماینده ارومیه همراه بود تا اینکه نتیجه پایانی ۲۵ بر ۱۸ بنفع شهرداری به پایان رسید.

ست چهارم

در آغاز ست چهارم مشخص نبود چرا میرزاجانپور از لحاظ روحی دچار مشکل و خیلی زود با رحمان داوودی تعویض شد. با این تعویض و درخشش بازیکن جانشین، اختلاف 6 امتیازی به حداقل رسید.
در رقابت جذاب این ست در نهایت پیکانی ها موفق به برد نماینده ارومیه شدند تا فینالیست شوند.

محمد حضرت پور شهردار ارومیه، هادی بهادری و روح الله حضرت پور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه، علیزاده امامزاده عضو شورای شهر ارومیه و عباس خورشیدی یکی از اصلاح طلبان معروف آذربایجان غربی از میهمانان ویژه این بازی حساس در تهران هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز