فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران:

افسران جنگ فرهنگی بانوان هستند

۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۴:۱۶
کد خبر: ۵۳۰۴۶۳
افسران جنگ فرهنگی بانوان هستند
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: افسران جنگ فرهنگی بانوان هستند چرا که در نقش مادری وظیفه تربیت جامعه را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در همایش بزرگ قهرمانان تاریخ ساز که به مناسبت روز بسیج زنان با حضور زنان بسیجی استان تهران، در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، گفت: شما زنان در عرصه اجتماعی و خانوادگی نقش مهمی را ایفا می‌کنید.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: انقلاب منشأ تحول بزرگی در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی شده است و در سطح ملی زنان با وجود انقلاب هویت واقعی خود را به دست آوردند.

وی بیان داشت: امروز دشمنان با توطئه‌هایی پیچیده تر از گذشته دنبال آسیب زدن به این انقلاب هستند و این را به شیوه تغییر تفکر و معنویت دنبال می‌کنند چرا که آنان از پروژه تعریف شده انقلاب درباره حکومت جهانی دچار ترس شده و این موضوع را در رسانه‌های خود نیز اعلام می‌کنند.

نصیری بیان داشت: دشمنان در جنگ و فتنه نتوانستند به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنند بنابراین امروز از طریق جنگ نرم و استحاله فرهنگی دنبال دور کردن جوانان ما از نمادهای انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه تفکر غالب بر رفتار سبب می‌شود که جوان برای آن همه داشته‌های خود حتی جانش را بدهد چرا که تفکر منشأ حرکت و تحول است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی بر مبنای تفکر اسلامی بود به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند: انقلاب شما پیش رونده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت:  جنگ نرم با روح و تفکر انسان کار دارد یعنی شخص براساس تفکر خود به میدان وارد شده و یا خارج می‌شود.

نصیری افزود: امروز دشمن دنبال طرحی است که تفکر اسلامی را از جامعه ما تهی کند بر همین اساس کانون خانواده را هدف گرفته است و جریان نفوذ مساله اساسی است دشمن از طریق جریان نفوذ تلاش می‌کند ما مثل آنها فکر کرده سپس حرکت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز