رئیس هیات همگانی همدان:

رکوردار در همگانی کردن ورزش کشور هستیم

۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۳۰۵۴۰
رکوردار در همگانی کردن ورزش کشور هستیم
سبزواری گفت: هم اکنون رکوردار در همگانی کردن ورزش کشور هستیم و امسال در جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش کشور پیشتاز بوده ایم.

رئیس هیات ورزش های همگانی همدان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش همدان اظهار کرد:  این جشنواره ورزشی به‌ صورت سراسری در تمامی استان‌های کشور در حال برگزاری است و هر استان میزبانی سه تا پنج رشته ورزشی را انجام می دهد.

وی بیان کرد: استان همدان در هفت رشته ورزشی کشتی، همگانی، پینگ پنگ، اسکیت، جودو، کبدی و دوومیدانی میزبان جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی است و اختتامیه این برنامه بیستم ماه جاری به میزبانی هیات ورزش های همگانی همدان در سالن 6 هزار نفری این شهر برگزار می شود.

سبزواری افزود: آیین پایانی این جشنواره نیز در مراسمی بیستم ماه جاری راس ساعت 14 به میزبانی سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش و حمایت های صورت گرفته از سوی رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان و ضمیری کامل معاون دستگاه ورزش این استان گفت: برای حضور عموم مردم در اختتامیه این جشنواره 6 هزار کارت دعوت در حال توزیع است.

رئیس هیات ورزش های همگانی همدان خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره با حضور ماهی صفت هنرمند مطرح کشور و چند هنرمند برجسته دیگر برگزار می شود و عموم مردم برای دریافت کارت دعوت تا روز چهارشنبه فرصت دارند تا در دفتر هیات همگانی حضور یابند.

سبزواری بیان کرد: در این مراسم مسئولان مطرح ورزش کشور و مسئولان اجرایی استان همدان نیز حضور خواهند یافت.

وی یادآور شد: تجلیل از فعالان هیات های ورزشی حاضر در این جشنواره نیز انجام خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز