معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد؛

ضرورت اطلاع رسانی نظام مند توسط دستگاه های اجرایی استان

۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۴:۵۰
کد خبر: ۵۳۰۸۶۶
ضرورت اطلاع رسانی نظام مند توسط دستگاه های اجرایی استان
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، جلسه تدوین کتاب عملکرد دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

سید جواد حسینی در این جلسه گفت: اطلاع رسانی نظام مند توسط دستگاه های اجرایی استان در شرایط فعلی یک امر ضروری است.

وی افزود: بر اساس فرمایشات رهبری باید دولت به مردم گزارش دهد که چه کارهایی را تا کنون انجام داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید در خصوص دستاوردهای دولت اطلاع رسانی شود، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید قوی ترین دولت پس از انقلاب در عرصه کارآمدی و ضعیف ترین آنها درعرصه اطلاع رسانی است و وظیفه همه دستگاه های اجرایی استان، اطلاع رسانی دستاورد ها به  مردم است.

حسینی ادامه داد: باید اطلاع رسانی به صورت صحیح انجام شود تا اعتماد مردم نسبت به نظام بیشتر شود.

وی به تشکیل شورای اطلاع رسانی در استانداری خراسان رضوی اشاره کرد و گفت:  باید اطلاع رسانی به صورت نظام مند، جامع و اثرگذار انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید متن پیام، فرستنده و گیرنده پیام مد نظر قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: باید بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و همچنین  تاکید استاندار خراسان رضوی عملکرد دستگاه های اجرایی از ابتدای استقرار دولت تدوین گردد.

حسینی ابراز امیدواری کرد طی روزهای آینده تمامی دستگاه های اجرایی استان برای تدوین محتوای عملکردی دستگاه خود به جمع بندی مناسب برسند.

وی با تاکید بر اینکه کتاب عملکرد دستگاه های اجرایی استان به گونه ای تدوین گردد که آینده گان  نسبت به استفاده از آن رغبتی داشته باشند، گفت: باید در تدوین این کتاب مولفه های بسیار زیادی مد نظر قرار بگیرد تا نتایج منفی به روی مخاطب نداشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی یادآور شد: اهم پروژه ها و اقدامات اجرایی، وضعیت استقرار دستگاه در ابتدای دولت، عملکرد هر سال به صورت جداگانه، تغییرات رخ داده نسبت به دوره گذشته از جمله موضوعاتی است که باید در این کتاب مد نظر قرار بگیرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز