"عزیزپور" دردیداربا رییس فدراسیون ناشنوایان کشور:

افتخارات ورزشکاران ناشنوای لرستانی بر سکوهای قهرمانی

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۹:۰۸
کد خبر: ۵۳۰۹۵۵
افتخارات ورزشکاران ناشنوای لرستانی بر سکوهای قهرمانی
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در دیدار با رئیس فدراسیون ناشنوایان کشور گفت: تجربیات مرد پیشکسوت لرستان می تواند آینده خوبی برای این فدراسیون رقم زند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ،مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان و هیئت همراه با هدف تبریک مجدد و بیان برخی از مشکلات ورزشکاران ناشنوای استان با رئیس فدراسیون ناشنوایان دیدار کرد.

در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، انتصاب لرستانی ها در سمت و پست های وزارتی را روزنه امید ی برای ورزش استان دانست و گفت: هر کجا که متوجه می شویم یک لرستانی موفق می شود سمتی یا پستی در رده وزارت را کسب کرده بسیار خوشحال می شویم چرا که ورزش لرستان در بخش های مختلف نیازمند کمک و یاری مسئولان وزارتی است و به هر حال مسئولانی که لرستانی باشند قطعا برای لرها و جوانان این دیار دلسوزی بیشتری خواهند داشت.
علی یاور عزیزپور انتصاب این سمت را برای جناب آقای کریمی بسیار شایسته دانست و گفت: تجربه این مرد پیشکسوت ورزش آینده خوبی را برای این فدراسیون رقم خواهد زد.
وی در پایان افتخارات ورزشکاران ناشنوای لرستانی بر سکوهای قهرمانی را نشان از پتانسیل خوب این هیات در استان عنوان کرد و گفت: کمبود اعتبارات موجب شده نتوانیم آنچنان که در شان این ورزشکاران است از آنها تقدیر کنیم  که امیدواریم فدراسیون بودجه خوبی را برای استان و حل مشکلات آنها در اختیار ما بگذارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز