"درمنان" درگفت وگو با برنا مطرح کرد:

لزوم ارتقا نمایندگی ورزش وجوانان شهرستان رومشکان/ پایین ترین سرانه ورزشی استان را داریم

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۳۰۹۸۱
لزوم ارتقا نمایندگی ورزش وجوانان شهرستان رومشکان/ پایین ترین سرانه ورزشی استان را داریم
فرماندار رومشکان در گفت وگوی اختصاصی با برنا برلزوم ارتقا نمایندگی ورزش وجوانان شهرستان رومشکان به سطح اداره تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ، فرماندار رومشکان در گفت وگوی اختصاصی با برنا برلزوم ارتقا نمایندگی ورزش وجوانان شهرستان رومشکان به سطح اداره تاکید کرد.

نورالدین درمنان با بیان این مطلب افزود: شهرستان رومشکان دارای پتانسیل وظرفیت بالایی درخصوص ورزش است که درصورت افزایش سرانه ورزشی حرف های زیادی برای گفتن درسطح ملی  خواهد داشت.

وی سرانه ورزشی رومشکان را 23 سانتیمتربرشمرد وبا بیان اینکه پایین ترین سرانه ورزشی استان را داریم اظهارداشت: با توجه به میانگین 52 درصدی سرانه ورزشی استان ما حدود 50 درصد نسبت به میانگین استانی عقب هستیم.

درمنان بابیان اینکه رومشکان در خصوص ورزش بانوان ازکمبود فضای ورزشی رنج می برد یادآورشد:امیدواریم که بتوانیم با توسعه امکانات ورزشی در این شهرستان شاهدرشد وارتقاورزش بانوان این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش رومشکان نیزگفت:احداث پروژه مجتمع ورزشی شهدای رشنوبا زیربنای 18هزارمتراز اقدامات دولت تدبیر وامید برای توسعه ورزش رومشکان است که درصورت رفع یک سری مشکلات پیمانکاران انجام این طرح شروع خواهدشد.

درمنان  اضافه کرد: همچنین درصددپیگیری طرح چمن مصنوعی رومشکان نیز هستیم که امیدواریم با هزینه اعتبارلازم این پروژه ورزشی نیز به سرانجام برسد.

فرمانداررومشکان با اشاره به لزوم ارتقا نمایندگی ورزش رومشکان به سطح اداره گفت:درسفری که مدیرکل محترم اداره ورزش وجوانان لرستان جناب عزیزپوربه رومشکان داشتندطرح  ارتقانمایندگی ورزش رومشکان به سطح اداره تصویب شده است.

نورالدین درمنان تاکیدکرد:مسلما طرح این ارتقابرشکوفایی ورزش رومشکان موثرخواهدبود و لازمه پیشرفت ورزش این شهرستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز