ویژه انتخابات

دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان برگزار شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۶:۴۶:۴۰
کد خبر: ۵۳۱۰۰۰
دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان برگزار شد
مهدوی شاهرودی مدیرکل حوزه استاندار و رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت، اقدامات و فعالیت های اعضای کمیته در هر جلسه تبیین و ارزیابی می شود و تقویت عملکردهای مثبت سرلوحه کار قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران،علیرضا مهدوی شاهرودی در ابتدای جلسه با بیان اهمیت وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات گفت:‌در عصر ارتباطات نیاز است فعالیت های مرتبط با کمیته اطلاع رسانی توسعه یابد و فضای مجازی به ویژه در دوران انتخابات به خوبی رصد و اطلاع رسانی های صحیح منعکس شود.

 

وی ادامه داد: اقدامات و فعالیت های اعضای کمیته در هر جلسه تبیین و ارزیابی می شود و تقویت عملکردهای مثبت سرلوحه کار قرار می گیرد.
 

سرمست،مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران نیز اطلاع رسانی را محوری مهم در ستاد انتخابات استان دانست و گفت:‌ بهره مندی از ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات و تامین خوراک اطلاع رسانی مسیری هموار در رسیدن به اهداف ستاد مهیا می کند.

 

وی ادامه داد:‌عمل به قانون و پرهیز از اقداماتی که شائبه جناحی دارد باید سرلوحه کار قرار بگیرد و این نقش اساسی به عهده اعضای کمیته اطلاع رسانی و مسئولان روابط عمومی فرمانداری ها است.
 
در ادامه هریک از اعضای کمیته به بیان اقدامات و آسیب های احتمالی در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات پرداخته و راهبردهایی برای نیل به اهداف کمیته مورد تبادل نظر قرار گرفت.

 گفتنی است، جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران با حضور سرمست مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری،مهدوی شاهرودی مدیرکل حوزه استاندار و رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان و مدیران روابط عمومی فرمانداری ها و اعضای کمیته برگزار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز