معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری تهران خبر داد:

اعلام آمادگی مسوولان اجرایی برگزاری رژه روز ارتش

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۷:۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۳۱۰۱۰
اعلام آمادگی مسوولان اجرایی برگزاری رژه روز ارتش
مسوولان اجرایی لشکری و کشوری دست اندرکار دربرگزاری باشکوه و با اقتدار رژه روز ارتش،در فرمانداری تهران، گردهم آمدند تا ضمن مرور اقدام های صورت گرفته، گزارش های خود را در این ارتباط ارایه کنند.

به گزارش خبر گزا ی برنا در استان تهران، معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری تهران، با اشاره به اینکه روز ارتش در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، برگزار خواهد شد، افزود: رییس جمهوری محترم، طی سخنانی در مراسم روز ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران را به حق نماد اسلام خواهی، مهین دوستی و مردم سالاری دانسته و تاکید دارد که ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سخت‌ترین روزهای این میهن و نظام، کشور را تنها نگذاشت.

"علی اصغر ناصر بخت" یادآور شد: در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب، در حالی که برخی گروه ها و افراد  شعار انحلال ارتش را سر می دادند، امام خمینی (ره) ارتش را امید ملت لقب دادند و روز 29 فروردین سال 1358 را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.

وی اضافه کرد: به گفته  مقام های ارشد کشور، نیروهای سه گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران که فرزندان به حق این آب و خاک هستند، به حق نهاد حرفه‌ای دفاع از میهن اسلامی‌اند. ارتش بدون نگاه به خط کشی‌های سیاسی، حزبی و فرقه‌ای همواره دفاع از آب، خاک، میهن عزیز و نظام مردمی را به عنوان هدف والای خود مد نظر قرار داده است .

بر پایه این خبر، مراسم رژه بزرگ یگان های تخصصی نیروهای سه گانه ارتش جمهوری اسلامی و قرارگاه پدافند هوایی، همچون سال های گذشته، 29 فروردین ماه سال 96 در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست، که "محمود صوفی" بخشدار بخش آفتاب از توابع شهرستان تهران حضور داشت، راهکارهای لازم به منظور افزایش سطح کیفی و کمی برگزاری رژه روز ارتش در مقایسه با دیگر سال ها، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوباتی نیز در زمینه های زیر ساختی، تشریفات، پذیرایی، تسهیل در تردد، پیش بینی حوادث (آتش نشانی و اورژانس )، به تصویب رسید.

 

 

نظر شما