سردار اوصانلو :

دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در آذربایجان غربی است

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۵:۲۳
کد خبر: ۵۳۱۰۶۴
دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در آذربایجان غربی است
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب نیروی زمینی سپاه پاسداران: تلاش های زیادی بوده که داعشی ها و تکفیری ها به آذربایجان غربی بیایند اما اعلام می کنیم اگر بیایند چنان بلایی سرشان را می آوریم که دنیا ندیده باشد.

 فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در آذربایجان غربی است،گفت: تلاش های زیادی بوده که داعشی ها و تکفیری ها به آذربایجان غربی بیایند اما اعلام می کنیم اگر بیایند چنان بلایی سرشان را می آوریم که دنیا ندیده باشد.

سردار محمدتقی اوصانلو در یادواره شهدا مدافع حرم و ۸ سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاد ارومیه اظهار کرد: اسفند، ماه ویژه شهداست و فرماندهان بزرگی در همین ایام زمستان به شهادت رسیده و خداوند خوب ها را چیده و برده است.

وی با اشاره به شیطنت های دشمنان نظام و انقلاب در آذربایجان غربی افزود: دشمن به دنبال نا امنی استان است و این بار با فرماندهانشان به جنگ با کشور آمده اند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در درگیری های اشنویه(خردادماه 95) سه نفر از فرماندهان تروریست ها کشته شدند.

اوصانلو یادآور شد : تلاش های زیادی بوده که داعشی ها و تکفیری ها به آذربایجان غربی بیایند اما اعلام می کنیم اگر بیایند چنان بلایی سرشان را می آوریم که دنیا ندیده باشد.

وی بر لزوم اجنتاب از محافظه کاری در مباحث انقلاب و نظام تصریح کرد: شهدا می گویند محافظه کار نباشید و از انقلاب دفاع کنیم.

اوصانلو یکی از دغدغه ها را مسئله نفوذ عنوان کرد و افزود: ما نگران نفوذی هایی هستیم که مسئولان بی توجه از کنار آن عبور می کنند و این نفوذ در همه جا بوده و امروز در فرهنگ ما نفوذهای بسیاری شده است.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران ادامه داد: عده ای می خواهند ما خودمان را به آمریکایی ها وصل کنیم که ما را قبول کنند اما ما می گوییم آمریکا غلط بکند ما را قبول کند.

اوصانلو با تأکید بر اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی یادآور شد:اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه بقیه محتاج ما باشند و نباید کالاهای خارجی به جای محصولات ایرانی استفاده کنیم .

وی انقلابی بودن را در پیرو راه شهدا بودن عنوان کرد و گفت: باید روحیه جهادی داشته و ولایتمدار باشیم و باید این موضوع تبیین شود که حسینی بودن یعنی به معنای سیاسی بودن و انقلابی بودن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز