مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد:

پرچم ورزش مازندران همیشه بالاست

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۳۱۲۷۵
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در دیدار مردمی با مردم شهرستان رامسر گفت: پرچم ورزش مازندران با افتخارآفرینی و درخشش ورزشکارانش همیشه بالاست.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛ حبیب حسین زادگان در دیدار مردمی شهرستان رامسر گفت: پرچم ورزش در مازندران در کشور بالاست و ورزشکاران این خطه با افتخارآفرینی شان در اوج قهرمانی هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به بحث ورزش قهرمانی مازندران دارد خصوصا به غرب استان علاقمند است که بر این اساس نگاه غرب و شرق برای ما به صورت یکسان بوده و به آن توجه ویژه خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه راه اندازی خانه جوان در غرب مازندران مورد تاکید ماست، افزود: بر اساس نیازمندی حوزه ورزش، فرماندار شهرستان فضا را بر اساس شاخص جمعیت و نیازمندی منطقه مورد بررسی و همکاری قرار دهند تا بتوانیم در این زمینه موفق شویم.

حسین زادگان تاکید کرد: در دولت جدید در مازندران هیچ پروژه ای را کلنگ زنی نکردیم و کارهای ساختاری بر اساس برنامه پیش رو بوده و اینکه شهرستان رامسر از لحاظ زیر بنایی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بحث ورزش همگانی منطقه بر اساس انرژی جوانان زبده و فعال باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، ورزش همگانی در استان مازندران در شیب موفقیت می باشد و می تواند حتی بهتر از این هم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز